چه ساعاتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی مناسب تر است؟

تبلیغات

فهرست مطالب

0
(0)

برای کارایی و اثرگذاری هر پیامک تبلیغاتی عوامل زیادی مانند: نگارش متن ، جامعه ی هدف و زمان ارسال دخالت دارند.
یکی از عوامل مهم ، ساعت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت توسط گیرنده است . زمان و ساعتی برای ارسال باید انتخاب شود که متناسب با متن باشد.

زمان ارسال پیامک از جمله عواملی است که در بازدهی بالای تبلیغات پیامکی تاثیر بسیاری میگذارند و اما بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی صبح ها ساعت 9 تا 12 ظهر و شب ها از ساعت 7 تا 9 می باشد همچنین در ساعتی که افراد در حال رفت و امد به محل کار هستند بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی است.

ساعت را با توجه به هدف انتخاب کنید!!

به طور مثال اگر شما قصد معرفی حرفه و شغلی را دارید که در متن پیام شماره تلفن درج شده است ، بهتر است که این متن زمانی ارسال شود که تلفن های شما پاسخگو باشد یعنی اگر این متن در خارج از ساعت اداری به مخاطب برسد و مخاطب همان زمان اقدام به تماس نماید کسی پاسخگو نخواهد بود و شما یکی از اعضای جامعه هدف را از دست داده اید این احتمال بسیار ضعیف است که گیرنده ، شماره تماس شما را جایی یادداشت کند تا در ساعات اداری تماس بگیرد .

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

یا اگر شما قصد معرفی یک مجموعه تفریحی را دارید بهتر است در ساعات اداری ارسال نشود چرا که در بحبوحه ترافیک طول روز ، متن شما یا خوانده نمی شود یا اگر هم خوانده شود در آن لحظه گیرنده دغدغه های دیگری دارد . به همین دلیل بهتر است در ساعات عصر ارسال شود .

به طور کلی باید زمان هر متن متناسب با نوع متن انتخاب شود ، متن های اداری در ساعت کاری و متن های غیرکاری و سرگرمی در ساعت غیر اداری ارسال شود.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!