جذب مشتری برای طراحی سایت

جذب مشتری برای پروژه طراحی سایت (5 ایده خلاقانه)

با توجه به رقابتی شدن در همه کسب و کارها در دنیای امروز بسیاری از آنها به دنبال طراحی سایت برای خدمات دهی بیشتر و بهتر هستند. در این بازار طراحان سایت به دنبال جذب مشتری برای طراحی سایت می باشند.

جذب مشتری برای طراحی سایت کار آسانی نیست مخصوصاً زمانی که فعالیت خود را تازه شروع کرده اید و شناخته شده نیستید. تبلیغات در این بازار رقابتی موثرترین روش جذب مشتری برای طراحی سایت و افرادی که تازه شروع به فعالیت کردند و می خواهند فعالیت خود را گسترش دهند است.

اگر شما در حرفه طراحی سایت مشغول فعالیت هستید و به دنبال جذب مشتری برای طراحی سایت و برندسازی فعالیت و نام خود هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

مشتری طراحی سایت

اصول مهم برای جذب مشتری طراحی سایت

جذب مشتری فقط برای فروشگاه نیست، ممکن است شما خدماتی و ایده ای ارائه دهید که نیاز به معرفی به جامعه هدف باشد. در جذب مشتری برای طراحی سایت همانند سایر کسب و کارها نیاز است اصول مقدماتی آن رعایت شود. این اصول برای جذب مشتری برای طراحی سایت را در موارد زیر برای شما مطرح می کنیم.

  1. دانش و تخصص خود را مطرح کنید. در این روش شما با معرفی توانایی و تجربه خود به روش های مختلف تبلیغات خود را به جامعه هدف معرفی می کنید.
  2. ایجاد شبکه و کانال های ارتباطی. در این روش با ارائه خدمات بهتر و شرکت در همایش های مختلف، برگزاری همایش و کارگاه ها با افراد مختلف تعامل و ارتباط برقرار می نمایید.
  3. برقراری روابط اجتماعی و اجتماعی بودن. لینکدین یک فضای خوب اجتماعی برای کسانی که فعالیت و خدمات طراحی سایت انجام می دهند است. این پلتفرم با در دسترس قرار دادن اطلاعات به مشتریان حق انتخاب و تحقیق می دهد.
  4. رنگ انتخابی برای طراحی سایت. رنگهای انتخابی برای طراحی سایت یکی عامل مهم و تاثیرگذار و ایده برای جذب مشتری طراحی سایت است.
  5. محتوای ویدیویی، یکی از جذابیت های بصری است که با به کار بردن این ایده جذب مشتری برای طراحی سایت باعث رضایت و جذب مشتری بیشتر در طراحی سایت می شود.
  6. سادگی و کامل بودن سایت. برای جذب مشتری در طراحی سایت باید سایت در عین سادگی نکات کلیدی رعایت شود؛ مانند فضای خالی در سایت را مناسب طراحی کنید، اهمیت سرتیترها، استفاده از کلمات ساده و شفاف و …

روش های جذب مشتری برای طراحی سایت

روش های جذب مشتری برای طراحی سایت

روش جذب مشتری برای طراحی سایت را می توان به دو بخش آنلاین و آفلاین تقسیم بندی کرد. از جمله روش های هر بخش عبارتند از:

روش جذب مشتری برای طراحی سایت به صورت آنلاین

روش جذب مشتری برای طراحی سایت با استفاده از سامانه پیامکی: سامانه پیامکی یک روش ارسال پیامک انبوه است که با ثبت نام در سیب اس ام اس می توانید با توجه به امکانات و قابلیت های کاربردی در این سامانه پیامکی که در ادامه معرفی خواهیم کرد متن تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خود برسانید.
در این روش شما می توانید پیامک های اختصاصی برای مشاغل و یا مناطق مختلف ارسال کنید. نکته مهم بازدهی بیشتر ان است که باید متن شما خلاقانه باشد، لینک نمونه کارها در انتهای پیامک باشد و جامعه هدف را به درستی انتخاب کرده باشید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

روش جذب مشتری برای طراحی سایت با کمک شبکه های اجتماعی: در این روش شما با مدیریت صفحه شبکه های اجتماعی مربوط به خود و یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی معتبر فعالیت و خدمات خود را معرفی می کنید.

روش جذب مشتری برای طراحی سایت با گوگل: در این روش شما با سئو می توانید نام خود را صفحه اول سایت گوگل مطرح کنید و این عامل باعث افزایش بازدید مراجعه کنندگان می شود و یا تبلیغات در سایت های معتبر به افزایش جذب مشتری برای طراحی کمک می کند.

روش جذب مشتری برای طراحی سایت با کمک ریپورتاژ : در این روش شما با ارائه گزارش و حل یک مسئله می توانید فعالیت خود را در آن بیان کنید و مخاطب و کاربر را دعوت به استفاده از محصول و خدمات خود کنید.

روش جذب مشتری برای طراحی سایت با کمک ویدئوهای آموزشی: در این روش شما با ارائه مطالب آموزشی به صورت ویدئو امکان معرفی خود را به جامعه هدف فراهم خواهید کرد.

روش جذب مشتری برای طراحی سایت به صورت آفلاین

روش جذب مشتری برای طراحی سایت به صورت چاپی: در این روش شما با تبلیغات در بنر، کارت ویزیت و بیلبوردهای شهری و بین راهی این امکان را فراهم می کنید تا با شما و فعالیت شما آشنا بشوند.

روش جذب مشتری برای طراحی سایت به صورت زبانی: نحوه عملکرد شما در طراحی سایت باعث تبلیغات از سمت دیگران برای شما خواهد شد.

امکانات سامانه پیامکی برای جذب مشتری طراحی سایت

سامانه پیامکی یک پنل هوشمند و واکنشگرا است که شما می توانید با ثبت نام در سامانه پیامکی به ارسال پیامک تبلیغاتی و برقراری ارتباط با مشتری باعث جذب مشتری و اعتماد آن بپردازید . سامانه پیامکی با ارائه امکانات زیر این ارتباط را برای شما فراهم می کند.

نمونه متن تبلیغات طراحی سایت

در ارسال پیامک تبلیغاتی جذب مشتری برای طراحی سایت نمونه متن تبلیغاتی که ارسال می شود در تاثیرگذاری آن نقش به سزایی دارد. در ادامه چند نمونه متن تبلیغات جدب مشتری برای طراحی سایت را با هم می خوانیم.

بهترین خدمات را از ما بخواهید
طراحی صفر تا 100 سایت با بهترین کیفیت و خدمات
شماره تماس: ***

شرکت (نام شرکت) با ارائه خدمات پشتیبانی شش ماه رایگان به همراه طراحی سایت بهترین ها را برای شما رقم می زند.
شماره تماس: ***

آیا دوست دارید سایت شما در صفحه اول گوگل باشد؟
همین حالا عدد 1 را به شماره *** ارسال کنید تا تیم ما با شما تماس حاصل نماید.

آیا دنبال سایت ایده آل خود هستید؟
شرکت (نام شرکت) با ارائه مشاور رایگان شما را به ایده آل هایتان می رساند.
نام شرکت / شماره تماس

دوره آموزشی فشرده و تخصصی طراحی سایت
با ارائه مدرک فنی و حرفه ای
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره *** تماس حاصل نمایید.

ثبت نام طراحی سایت با تخفیف ویژه دانش آموزی و دانشجویی
همین الان با کلیک بر روی لینک *** یا تماس با شماره *** با تخفیف 20، دوره جدید را ثبت نام نمایید.
نام شرکت/ شماره تماس

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

کلام آخر

تبلیغات موثرترین روش برای معرفی و برندسازی نام کسب و کار شما است. ارسال پیامک تبلیغاتی، محتوای تبلیغاتی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به جامعه هدف می رساند و یک روش تبلیغاتی کم هزینه است.

اگر شما به دنبال توسعه کسب و کار طراحی سایت خود هستید، سامانه پیامکی سیب اس ام اس یک سامانه تبلیغاتی با امکانات به روز است که می تواند در این مسیر شما را همراهی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته سیب اس ام اس با شماره 02191012767 تماس حاصل نمایید.

تبلیغات سراسری

روش های تبلیغات سراسری چیست؟( روش های رایگان و غیر رایگان )

آیا تا به امروز برای پیشرفت کسب و کار خود اقدامی کرده اید؟ آیا سودی برای کسب و کار شما داشته؟
با  روش های مختلف تبلیغات سراسری آشنایی دارید؟
برای ارائه پاسخ این سوالات در این مقاله همراهمان باشید تا شما را با روش های مختلف تبلیغات سراسری و هم چنین نحوه انجام تبلیغات سراسری رایگان آشنا کنیم.

تبلیغات سراسری در شبکه های اجتماعی

برای انجام تبلیغات سراسری رایگان می توانید روی شبکه های اجتماعی حساب کنید.
شما می توانید به طور مستقیم برای کسب و کار خود کانال و صفحه شخصی خود را ایجاد کنید و شروع به تبلیغات کنید.

البته می توانید اگر بودجه ای برای تبلیغات سراسری کسب و کار خود در نظر گرفته اید تبلیغات سراسری را در کانال ها و صفحات پر طرفدار در شبکه های اجتماعی انجام دهید.

تبلیغات سراسری در سایت ها و اپلیکیشن ها

برای انجام تبلیغات سراسری رایگان  سایت های پر بازدید را نشانه بگیرید و شروع به تبلیغات به طرق مختلف کنید .
در تبلیغات سراسری بنری سایتی که قصد انجام تبلیغات سراسری کسب و کار شما را دارد  تبلیغات را صورت بنری طراحی می کند در راستای موضوع تبلیغی، آن را در سایت‌های پربازدید به نمایش می گذارد.

سایت هایی چون : سایت درج آگهی، سایت نیازپرداز، سایت نیازمندیها و …. تبلیغات سراسری رایگان را به صورت کاملا مستقیم در اپلیکیشن های پرطرفداری چون دیوار و شیپور و ….انجام دهید.
از اعتبار این اپلیکیشن ها می توانید برای تبلیغات سراسری رایگان محصولات خود استفاده کنید چون مردم شما را نمی شناسند و به واسطه این سایت ها و اپلیکیشن ها به شما اعتماد می کنند.

تبلیغات سراسری در گوگل

تبلیغات در پلتفرم‌های جستجو، قابلیت هدف‌گیری براساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و موقعیت مکانی را دارد و با افزودن کلمات کلیدی تبلیغات هدفمند تری را ارائه می‌دهد.

برای روشن شدن در مورد نحوه انجام تبلیغات سراسری در گوگل به این مثال توجه کنید. در ایام پایان سال هستیم و تصور کنید قصد دارید بهترین قالیشویی را برای شستشوی فرش های خود انتخاب کنید.

و شروع به جستجو در گوگل با عنوان “بهترین قالیشویی “در شهر خود می کنید.

در این روش برای انجام تبلیغات سراسری قبل از هر چیز باید کلمه کلیدی که باعث می شود موتور جستجوگر گوگل تبلیغات سراسری شما را در صفحه نخست نمایش دهد و براساس تعدادی کلیک هایی که روی آگهی شما صورت می گیرد هزینه دریافت می کند.

تبلیغات سراسری در ایمیل

در این روش برای انجام تبلیغات سراسری رایگان می توانید با استفاده از اطلاعات مشتریان خود که قبلا با دریافت ایمیل از سوی کسب و کار شما موافقت کرده اند و به نوعی علاقه خود را به خدمات شما نشان داده اند استفاده کنید.
و مشتریان راغب و پرطرفدار را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

تبلیغات سراسری در سامانه های پیامکی

در این متد تبلیغات سراسری به صورت کامل معنا می شود و امکان انجام تبلیغات سراسری در کل کشور در کمتر از چند دقیقه برای شما فراهم می شود.

اگر قصد دریافت بازدهی و افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و تعامل بیشتر را دارید قطعا استفاده و ثبت نام در پنل پیامکی سیب اس ام اس می تواند به کمک شما بیاید و تبلیغات سراسری را با کمترین هزینه که یکی از راهکارهای افزایش فروش است را برای شما فراهم کند.
براساس آمارهای گرفته شده نرخ باز شدن هر پیامک تا 98 درصد است، بهتر از این نمی شود مگر نه؟

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

با استفاده از تبلیغات سراسری در سیب اس ام اس با مخاطبین خود تعامل بیشتری خواهید داشت و هم چنین  مشتریان جدید را با برند خود آشنا می کنید.

متدی بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه و از همه مهم تر بسیار سریع و گسترده

در کمتر از 1 دقیقه می توانید تبلیغات سراسری خدمات خود را به تمامی شهر های کشور ارسال کنید:

  • ثبت نام رایگان
  • خط اختصاصی رایگان
  • ارائه تمامی امکانات در پنل پایه و رایگان
  • انجام تبلیغات سراسری به صورت انبوه به تمامی شهر ها و استان ها
  • ارسال از طریق نقشه و کدپستی
  • ارسال پیش شماره
  • ارسال در تاریخ تولد و یا مناسبت های خاص
  • امکان زمان بندی ارسال ها
  • ارسال خیلی هوشمند با بارگذاری فایل اکسل بدون هیچ محدودیتی
  • ارسال با نام مخاطبین و شخصی سازی
  • و…

این امکانات در کنار امکانات گسترده دیگری بلافاصله پس از ثبت نام رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

نتیجه گیری

در این مقاله شما با تعدادی از روش های انجام تبلیغات سراسری به صورت رایگان و غیر رایگان آشنا کردیم
تا بتوانید به موقع  بهترین تصمیم را برای پیشرفت کسب و کار خود بگیرید.

تیم پشتیبانی تلفنی خانواده سیب اس ام اس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همچنین تیم پشتیبانی آنلاین سامانه همه روزه، حتی روزهای تعطیل، از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.
شماره تماس: 02177943413

اس ام اس کد تخفیف

15 نمونه پیامک جهت ارسال کد تخفیف

امروزه جهت پیشرفت و گسترش هرچه بیشتر کسب کار ها و همچنین حفظ مشتریان قدیمی، راه کارهای متفاوتی ارائه شده است که با به کاربردن صحیح و به موقع آن ها می توانیم از نتیجه و بازخورد خوبی برخوردار شویم.

یکی از این راه کارها ارائه تخفیفات ویژه به صورت تبلیغات های گسترده رسانه ای ( از جمله رسانه های ملی، سایت ها، کانال های موجود در پیام رسان های مجازی و ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل ارسال پیامک … ) و یا ارسال کد تخفیف پیامکی از طریق پنل ارسال پیامک سیب اس ام اس است.

تخفیف، جشنواره، فروش ویژه، حراج فصل و … اینها عناوین بسیار بسیار آشنایی هستند که ما به صورت روزمره در اطرافمان مشاهده می کنیم.

باید گفت این عنوان ها باعث جلب نظر و توجه مخاطبین و حتی افراد گذری از فروشگاه ها، بازدیدکنندگان سایت ها و یا حتی دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی هستند.

کاربرد پنل پیامکی سیب اس ام اس در ارسال کد تخفیف

  • ارسال کد تخفیف برای ارائه خدمات به مشتریان vip
  • ارسال کد تخفیف برای شرکت کنندگان در یک همایش، نمایشگاه، جشنواره و …
  • اختصاص کد تخفیف برای هر خدمتی که از مجموعه موردنظر ارائه می شود به صورت جداگانه در مناسبت های خاص ( با استفاده از منشی پیامکی و پاسخ خودکار)
  • ارسال کد تخفیف به مدعوین در نمونه متن افتتاحیه فروشگاه ها، موسسه ها، کلینیک ها، باشگاه ها و …
  • ارسال کد تخفیف برای افراد شرکت کننده در مراسم های سالروز تاسیس موسسه، سالن های زیبایی و ورزشی، فروشگاه ها و …
  • ارسال کد تخفیف در پیامک های تبلیغاتی به مناسبت های متفاوت زمانی نظیر اعیاد و روز ها و شب های خاص

ایده های تخفیف گذاری برای افزایش فروش

  • ارائه تخفیفات ویژه شب یلدا، عید نوروز، کریسمس و … در فروشگاه های خشکبار، میوه فروشی ها، فروشگاه های پوشاک و …
  • ارائه تخفیفات ویژه خرید نوشت افزار در اواخر تابستان و اوایل پاییز به مناسبت بازگشایی مدارس به صورت تبلیغات منطقه ای
  • ارسال کد تخفیف برای تمدید بیمه نامه های خودرو، آتش سوزی، سرقت و …
  • ارسال کد تخفیف برای تمدید اشتراک در کتابخانه ها و سایر اماکن فرهنگی و هنری ( ارسال پیامک گروهی و یک جا به مخاطبین)
  • ارسال کد تخفیف برای فروشِ اجناسِ فصلی که رو به اتمام است و ارائه اجناس فصل آینده در فروشگاه های پوشاک، کفش فروشی ها و … ( اطلاع رسانی حراج ها در متن پیامک های تبلیغاتی منطقه ای)
  • ارسال کد تخفیف به بانوان به مناسبت روز زن در تبلیغات پیامکی سالن های زیبایی
  • و …

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

نمونه متن پیامک کد تخفیف

در ادامه نمونه متن تبلیغاتی مناسب برای پیامک های حاوی کد تخفیف در متن های مختلف پیامک های تبلیغاتی  که می توانید از پنل پیامکی سامانه سیب اس ام اس ارسال کنید را مشاهده خواهید کرد.

با شرکت در افتتاحیه فروشگاه لوازم ورزشی …. از 10% تخفیف اولین خرید برخوردار شوید.
وعده دیدار: ساعت … در ….آدرس…

40% تخفیف ویژه مشتریان vip به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس رستوران های زنجیره ای ….

کارت ملیتو نشون بده و به مناسبت تولدت با 20% تخفیف ناخن هاتو زیبا کن

با نشان دادن 4 فاکتور آخر خریدتان، پنجمین خرید را با تخفیف 40 درصدی انجام دهید.
فروشگاه پوشاک …

به مناسبت دهمین سالروز تاسیس کلینیک زیبایی …. از 30% تخفیف در همه ی خدمات بهرمند شوید.

مشترک گرامی با استفاده از کد تخفیف tamdid3 سرویس … خود را با 20% تخفیف تمدید کنید.

کافی شاپ … با ارائه بهترین نوشیدنی ها و دسرها در خیابان … افتتاح شد. اولین بار را مهمان ما باشید و سفارش خود را با 15% تخفیف تحویل بگیرید.

ارائه انواع شیرینی های خانگی و کیک با 20% تخفیف به مناسبت عید/ روز …
جهت ثبت سفارش روی لینک زیر کلیک کنید.

برای 5 نفر شام سفارش بده و هر جمعه دسر رو مهمون ما باش. رستوران …

با به همراه داشتن این پیامک خرید بعدی خود را با 20% تخفیف انجام دهید. فروشگاه ابزار و یراق …

برگزاری مراسمات و جلسات خود را به ما بسپارید و از 30% تخفیف ویژه اعیاد قربان تا غدیر بهرمند شوید.
سالن تشریفات و پذیرایی ….

اگر نیمی از سال گذشته را همراه با ما بوده اید عضویت خود در باشگاه ورزشی … را با 50% تخفیف تمدید کنید

به مناسبت فرا رسیدن فصل داغ تابستان، با ارائه کد تخفیف sabtenam در دوره آموزشی شنا زیر نظر مجرب ترین مربیان، با 20% تخفیف ثبت نام کنید. مجموعه ورزش های آبی …

ارائه کلیه خدمات پوست و مو : ترمیم و جوانسازی و پاکسازی با 15% تخفیف در کلینیک زیبایی ….

با نشان دادن این پیامک با کد تخفیف jahizie از تخفیف های ویژه نوعروسان و پرداخت به صورت نقدی و اقساط با شرایط دلخواه برخوردار شوید.
فروشگاه لوازم خانگی ….

اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال متن تخفیف شب یلدا یا ارائه تخفیف به مخاطبین خود را دارید می توانید همین الان در سامانه پیامکی سیب اس ام اس به صورت رایگان ثبت نام کنید.

تیم پشتیبانی تلفنی خانواده سیب اس ام اس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همچنین تیم پشتیبانی آنلاین سامانه همه روزه، حتی روزهای تعطیل، از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.
021-77943413