send-sms-in-pattern-themplate

ارسال پیامک از طریق پترن (جدید) : ارسال پیامک سریع به بلک لیست!

ارسال پیامک از طریق پترن ، جدید ترین آپدیت وب سرویس ارسال پیامک است که به صورت رایگان در اختیار کاربران پنل اس ام اس سیب اس ام اس  قرار گرفته است. با استفاده از این قابلیت می توانید پیامک های خود را با سرعت بالا و به صورت آنی برای کاربران خود ارسال کنید و یک تجربه ی کاربری لذت بخشی را رقم بزنید.

پترن چیست؟ ارسال پیامک از طریق پترن چیست ؟

پترن یا الگو ، یک قالب از پیش آماده شده برای متن پیامک های ارسالی شما است که ممکن است در طول روز بارها و بارها از آن استفاده کنید . اگر پیامک های ارسال شده خود را بررسی کنید ، اکثر پیام های شما از یک محتوای خاصی استفاده می کنند که فقط چند کلمه ی آن متفاوت است .

به عنوان مثال ممکن است روزانه چند پیامک تشکر از خرید، مشابه نمونه متن تشکر زیر از سایت فروشگاهی خودتان ارسال کنید:

مشتری گرامی ، سفارش 34598# با موفقیت ثبت شد. از خرید شما سپاسگزاریم.

در این پیامک عدد 5رقمی شماره سفارش همواره متغیر است ولی متن پیامک از همین الگو استفاده می کند . در نتیجه می توانید این متن را به عنوان  یک پترن در سامانه پیامکی ثبت کنید و از آن جهت ارسال پیامک از طریق پترن استفاده کنید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک OTP از طریق پترن

ارسال پیامک OTP  یک روش آسان و پرطرفدار در احراز هویت کاربران هنگام ورود و یا ثبت نام است که از طریق کد یکبار مصرف انجام میشود. این روش که اخیرا رواج زیادی پیدا کرده است، با قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن قابل پیاده سازی است . با این امکان دیگر نیازی به خرید خط خدماتی نیست و پیامک های شما به شماره هایی که پیامک تبلیغاتی خود را بسته اند نیز ارسال می شود. 

کد تایید: 789805
فروشگاه دیجی کالا

احتمالا شما هم از این نمونه پیامک ها دریافت کردید . به این کد یکبار مصرف که تنها یکبار قابل استفاده است، OTP  همان One Time Password  گویند. اگر می خواهید شما هم از این قابلیت در ثبت نام و ورود سایت و نرم افزار خودتان استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم تا ادامه مقاله را با سیب اس ام اس  همراه باشید.

دریافت پیامک

ارسال پیامک از طریق پترن چه مزایایی دارد ؟

از مزیت ها و کاربردهای اصلی این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ارسال آنی پیامک ( فوق سریع ! ) : وقتی شما یک پترن مخصوص تعریف کنید و از آن طریق پیامک های خود را ارسال کنید ، پیامک شما بصورت سریع تر ارسال میشود. در این روش سامانه پیامکی سیب اس ام اس  سریع ترین خط موجود در سامانه را در اختیار شما قرار می دهد تا پیامک شما بدون تاخیر ارسال شود.
  • عبور از بلک لیست مخابرات : مهم نیست که شما یک خط خدماتی داشته باشید یا خیر ، تنها با تعریف یک الگو ( پترن ) می توانید پیامک های خود را به دست مشترکین که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند ارسال کنید. قبلا برای آنکه پیامک های خود را به بلک لیست مخابرات ارسال کنید باید یک خط خدماتی می خریدید و روند چند هفته ای خدماتی سازی آن را طی کنید، اما اکنون با استفاده از تعریف یک پترن می توانید در کمتر از 1 ساعت و بدون نیاز به خرید خط خدماتی پیامک های خود را ارسال کنید.

ارسال پیامک از پترن مناسب چه کسانی است؟

وبسایت ها ، نرم افزار ها و اپلیکیشن هایی که از وب سرویس رایگان ارسال پیامک سیب اس ام اس  استفاده می کنند ، با تعریف پترن و ارسال پیامک از طریق آن می توانند از مزایای این روش که در بالاتر مطرح شده است، بهره مند شوند.

پیامک هایی از قبیل احراز هویت کاربران ، کد تایید شماره موبایل ، تغییر وضعیت سفارش محصول ، پیگیری مرسوله پستی ، اطلاع رسانی به کاربران سایت و … که جز پیامک های تبلیغاتی به حساب نمی آیند ، قابل ارسال از طریق پترن هستند.

اگر شما هم می خواهید از این امکان جدید استفاده کنید ، از طریق آموزش زیر خواهید توانست تا سیستم ارسال پیامک از طریق پترن را در نرم افزار خود پیاده سازی کنید .

چگونگی ارسال پیامک از طریق پترن :

برای ارسال پیامک بر اساس پترن ، اولین قدم ایجاد قالب در پنل پیامکی است . برای ایجاد قالب باید از طریق منوی ارسال پیامک از طریق پترن وارد بخش افزودن قالب شوید .

در این قسمت باید کلید قالب و محتوای پیام متنی را تکمیل نمایید . کلید قالب همان شناسه ای است که می توانید پترن خود را فراخوانی کنید. در محتوای متنی، شما می توانید شما تا 3 متغیر، با علامت های {1} ، {2} و {3} تعریف کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که حتما نام سایت خود را در انتهای پیامک خود بنویسید.

پس از آنکه قالب خود را ایجاد کردید، وضعیت قالب شما در حالت “در انتظار تایید ” قرار می گیرد. پروسه ی تایید پترن (قالب) در ساعات اداری تا 1 ساعت زمان می برد. پس از آنکه وضعیت قالب شما به ” تایید شده ” تبدیل شد، می توانید از این قالب در کدهای برنامه نویسی و یا افزونه های وردپرسی سایت خود استفاده نمایید .

وب سرویس

ارسال پیامک بر اساس پترن با افزونه های وردپرسی

افزونه های مختلف وردپرسی از جمله دیجیتس ، ووکامرس و گرویتی فرم و … وجود دارند که از قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن پشتیبانی می کنند. برای استفاده از این امکان جدید سیب اس ام اس  ، فقط کافی است تا قالب پترن خود را در سامانه پیامکی سیب اس ام اس  تعریف کنید و سپس در بخش تنظیمات پیامکی پلاگین از آن ها استفاده کنید.

ارسال بر اساس پترن از طریق برنامه نویسی

اگر سایت یا نرم افزار شما برنامه نویسی شده است ، شما می توانید از نمونه کد های آماده سامانه پیامکی سیب اس ام اس  استفاده کنید تا پیامک های خود را از طریق روش ارسال بر اساس پترن ارسال کنید.

  1. نمونه کد ارسال بر اساس پترن با PHP
  2. نمونه کد ارسال بر اساس پترن  با C#
  3. نمونه کد ارسال بر اساس پترن با Node JS

برای تغییر روش ارسال پیامک خود به روش پترن ( الگو) می توانید از مستندات برنامه نویسی ارسال پیامک از پترن استفاده کنید . ما در این فایل متدهای وب سرویس جدید سیب اس ام اس  و لیست خطاهای جدید را تهیه کرده ایم که برنامه نویسان می توانند با استفاده از این داکیومنت ، قابلیت ارسال از پترن را پیاده سازی کنند.

  1. لینک Github
  2. دانلود مستندات برنامه نویسی
  3. لینک مستندات برنامه نویسی

جمع بندی :

در جدید ترین آپدیت سامانه پیامکی سیب اس ام اس ، نسخه جدیدی از وب سرویس ارسال پیامک سیب اس ام اس  به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته که آن ها را قادر می سازد تا با تعریف یک قالب اختصاصی ، پیامک های خود را با سرعت بیشتر ارسال کنند و تجربه لذت بخشی را برای خود و کاربران خودشان رقم بزنند.

پنل اس ام اس همراه اول

نحوه ارسال پیامک به شماره های همراه اول

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه بانک شماره منطقه ای از خطوط همراه اول را تهیه کنید تا بتوانید تبلیغات را فقط به شماره های همراه اول انجام دهید ؟

پنل پیامکی همراه اول برای اینکه راحتی و سادگی را در ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی کاربران و مشتریان خود فراهم کند امکانات بسیاری ار در پنل اس ام اس همراه اول فراهم کرده تا با خرید پنل پیامکی همراه اول به بازاریابی پیامکی پیش شماره های همراه اول بپردازند.

با توجه به اهمیت این موضوع از نگاه بسیاری از کاربران تصمیم گرفته ایم تا این مقاله را به صورت اختصاصی به موضوع نحوه تهیه و خرید پنل اس ام اس همراه اول و ارسال پیامک به پیش شماره های همراه اول اختصاص دهیم.
پس شما هم برای دریافت پاسخ  سوالات احتمالی خود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پنل اس ام اس همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران یا همان همراه اول از سال 73 به صورت رسمی اولین سیم کارت ها و شماره های خود را در شهر تهران عرضه کرد.
گستردگی خدمات این اپراتور باعث شده است که مشترکان زیادی از دور افتاده ترین مناطق تا سایر مناطق کشور جذب این اپراتور شوند.

اپراتور همراه اول برای ساده کردن راه ارسال پیامک تبلیغاتی صاحبین کسب و کار به مشترکین این اپراتور سرویسی  را عرضه کرده است که ازآن به عنوان پنل اس ام اس همراه اول یاد می شود.

پنل پیامکی چیست ؟

پنل پیامکی نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که به راحتی در تمامی مرورهای گوشی باز می شود و امکان تبلیغات را بدون هیچ نوع محدودیتی فراهم می کند.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

نحوه ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس همراه اول

قبل از هر کاری شما باید پنل اس ام اس همراه اول را از بین سامانه های پیامکی انتخاب نمایید
اما دست نگه دارید!
 ما اینکار را انجام داده ایم و انتخاب را برای خرید پنل پیامکی همراه اول ساده کرده ایم.

معرفی و آشنایی با پنل پیامکی سیب اس ام اس به عنوان بهترین پنل اس ام اس همراه اول

سامانه پیامکی سیب اس ام اس بهترین پنل اس ام اس همراه اول است که علاوه بر اماده سازی تمامی شرایط ارسال پیامک به خطوط این اپراتور قابلیت ها و امکانات فوق العاده دیگری را به صورت کاملا رایگان در اختیارتان خواهد گذاشت
مطمئن باشید پس از مطالعه امکانات این سامانه پیامکی شما هم به این موضوع ایمان خواهید آورد که این سامانه بهترین و بروزترین پنل اس ام اس همراه اول است .

پس همچنان با ما باشید.

مراحل ثبت نام در پنل اس ام اس همراه اول یا سیب اس ام اس

گام اول : تکمیل فرم ثبت نام رایگان و یا ارسال عدد 222به 50002060
گام دوم : شارژ پنل اس ام اس همراه اول
گام سوم : شروع به تبلیغات پیامکی در پنل اس ام اس همراه اول
به همین سرعت می توانید شروع به ارسال پیامک از پنل پیامکی همراه اول خود کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه آموزش ثبت نام پنل اس ام اس مراجعه کنید .

مزایای ارسال پیامک از پنل اس ام اس همراه اول

از آنجایی که اپراتور همراه اول قدیمی ترین اپراتور تلفن همراه است مشترکین زیادی را نسبت به سایر اپراتورها جذب کرده است.
و حتما تبلیغات پیامکی و بازاریابی پیامکی به این خطوط بازدهی بسیار بالایی را برای کسب و کار شما در پی خواهد داشت.
یکی از بهترین مزایای ارسال پیامک از پنل اس ام اس همراه اول امکان ارسال به پیش شماره همراه اول است.

ارسال براساس پیش شماره از طریق پنل  اس ام اس همراه اول

در این متد ارسالی فقط کافیست پیش شماره خطوط همراه اول را وارد نمایید تاپیامک تبلیغاتی همراه اول شما به پیش شماره منتخب ارسال شود.
به طور مثال پیش شماره شهرتهران : 0912
پیش شماره شهر مشهد : 0915
پیش شماره شهر اصفهان : 0913
پیش شماره تبریز : 0914
و ….

به عنوان مثال شما با انتخاب پیش شماره 0913 شهر اصفهان می توانید به تمام شماره ها با شماره 0913 ارسال پیامک در اصفهان را انجام دهید.

ارسال شهر و استان از طریق پنل اس ام اس همراه اول

برای اینکه بتوانید به کل شماره های همراه اول در یک شهر و یا استان تبلیغات خود را ارسال نمایید این متد دقیقا همان است که شما میخواهید.

امکان ارسال به شماره ها همراه اول تمامی شهر ها واستان های کشور در پنل اس ام اس همراه اول یا سیب اس ام اس فراهم شده است ونیازی به صرف هزینه ای بابت بانک شماره همراه اول نخواهید داشت
 با صرف چند دقیقه می توانید نام خود را در کل کشور بر سر زبان ها بیندازید.

ارسال به کوچه و محله از طریق نقشه و کدپستی  در پنل اس ام اس همراه اول

یکی از قابلیت های بسیار جذاب سامانه پیامکی سیب اس ام اس امکان ارسال از طریق نقشه است.
با انتخاب محله و منطقه مربوطه پیامک خود را به شماره های همراه اول منطقه منتخب ارسال نمایید.
از مزیت های اولیه این ارسال جذب مشتریان بومی و محلی است و بسیار برای کسب و کارهایی چون سوپر مارکت ها و فروشگاه ها و …کاربرد و بازدهی دارد .
به همین سادگی می توانید برای موفقیت و رسیدن به هدف نهایی خود اقدام  و پنل اس ام اس همراه اول را تهیه نمایید .
موفقیت مجموعه ای از تلاش های کوچک شما است که هر روز و هر روز تکرار شده اند.
باعث افتخار ما خواهد بود که سهمی در موفقیت های شما داشته باشیم .

تیم پشتیبانی سامانه سیب اس ام اس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر به صورت پاسخگوی تلفنی و از 8 صبح تا 23 شب از طریق چت آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.
 شما عزیزان میتوانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.
021-77943413

ارسال پیامک دوره ای

ارسال پیامک دوره ای با قابلیت زمان بندی هفتگی،ماهانه ،سالانه

ارسال پیامک دوره ای با قابلیت های متنوع ارسال پیامک رایگان در سامانه پیامکی سیب اس ام,پیامک تبریک تولد,یادآوری اقساط و تمامی اطلاع رسانی ها

منشی پیامکی

سامانه پیامکی و کاربرد منشی پیامکی

منشی پیامکی یکی از مورد توجه ترین قابلیت هاییست که کاربران در بدو ورود به سامانه پیامک سیب اس ام اس، از کیفیت و میزان توانایی های آن پرس و جو میکنند!

منشی پیامکی به مدیریت پیامک دریافتی می پردازد و با دریافت هر پیام برای فرستنده آن پیام ثابت و مشخصی ارسال میکند برای منشی پیامکی فرقی ندارد چه پیامی دریافت میکند برای او پاسخ مشخصی تعریف شده که همان را برای ارسال کننده پیامک ارسال میکند و در ازای پیام های متفاوت پاسخ متفاوت نمی دهد.

موضوعی که به آن خواهیم پرداخت پاسخ تمامی پرسش های شما خواهد بود.

تعریف منشی پیامکی،کاربردها، کارکرد ها و اهمیت استفاده از آن از جمله مواردی است که به روشنی هرچه تمام تر پاسخ داده خواهد شد.

برای اینکه هرچه زودتر از امکانات رایگان پنل پیامکی سیب اس ام اس استفاده کنید میتوانید از طریق ثبت نام رایگان به جمع ما بپیوندید.

منشی پیامکی چیست

به طور کلی منشی پیامکی را میتوان “مدیریت پیامک های دریافتی” تعریف کرد.

این ویژگی با ارائه قابلیت های متنوعی مانند ارسال پاسخ خودکار،پوشه بندی هوشمند پیامک های دریافتی،حذف از پوشه،فوروارد پیامک و… میتواند در مدیریت و سازماندهی پیامکی های دریافتی نقش موثری داشته باشد.

شما قادر خواهید بود که در سامانه ارسال پیامک سیب اس ام اس به تعداد دلخواه منشی پیامکی برای مدیریت پیامک دریافتی ایجاد کنید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

امکانات و ویژگی های منشی پیامکی

همان طور که پیشتر توضیح داده شد، منشی پیامکی قابلیت های متنوع در مدیریت و سازماندهی اس ام اس های دریافتی شما خواهد داشت.

در ادامه به معرفی این قابلیت ها و تاثیر آنها در عملکرد تبلیغاتی شما خواهیم پرداخت.

ارسال پاسخ خودکار

یکی از پرکاربرد ترین قابلیت های منشی پیامکی توانایی ارسال پیامک خودکار به تمامی کسانی است که برای شما پیامک ارسال کردند.

با استفاده از این قابلیت به راحتی میتوانید اس ام اس های دریافتی خود را مدیریت کنید و در زمان هایی که به نت دسترسی ندارید،به صورت خودکار پیامک های مربوطه را به مخاطبین خود ارسال کنید.

کاربرد ارسال پاسخ خوکار

مهم ترین کاربرد؛برند سازی!

ارسال پیامک هایی مثل پیامک تشکر از خرید ، لینک دانلود فاکتور،شارژ شدن انبار و… قطعا در ایجاد تصویر ذهنی مطلوب از نام تجاری شما در ذهن مخاطب تاثر گذار خواهد بود.

فوروارد پیامک توسط منشی پیامکی

یکی دیگر از قابلیت های پرکاربرد منشی پیامکی ، توانایی فوروارد پیامک های دریافتی به شماره همراه شما و یا هر شماره دیگری با ذکر شماره ارسال کننده اس ام اس میباشد.

با استفاده از این قابلیت خواهید توانست از تمامی پیامک های دریافتی با ذکر هویت آنها مطلع شوید.

این امر برای امور مربوط به انتقادات و پیشنهادات که درخواست های فوری و سریع مورد توجه قرار میگیرد،بسیار موثر خواهد بود.

پوشه بندی هوشمند

قابلیت بعدی پوشه بندی پیامک های دریافتیست!

بر اساس این ویژگی خواهید توانست پیامک های دریافتی خودتان را با فیلتر های دلخواه تفکیک کنید.

برای مثال

فرض کنید صاحب یک فروشگاه پوشاک هستید و محصولات مختلفی میفروشید.

در متن پیامک تبلیغاتی ارسالی شما ذکر شده که در صورت تمایل به خرید تیشرت عدد 1، شلوار عدد 2 ، هودی عدد 3 و … را ارسال کنید.

با تعریف کلیدواژه ها برای منشی پیامکی 24 ساعته ی خود و ایجاد پوشه های مربوطه، کسانی که که عدد 1 را ارسال کنند در پوشه تیشرت،عدد 2 در پوشه شلوار و عدد 3 در پوشه هودی جمع آوری میشوند.

به همین راحتی شما صاحب یک بانک شماره و دیتا از خریداران لباس شده اید که خواهان خریداری از فروشگاه شما هستند و شما نیز از سلیقه ها و علاقمندی های آنان آگاهی دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید از طریق شماره زیر با سیب اس ام اس در ارتباط باشید.

021-77943413

بررسی

سامانه پیامکی چیست و انواع آن به چه صورت است؟

آیا می دانید سامانه پیامکی یا پنل پیامکی چیست و چه روش هایی دارد ؟ پنل پیامکی یک برنامه تحت وب مانند جیمیل است که با وارد شدن به مرورگر می توانید از محیط آن برای ارسال پیامک های تبلیغاتی استفاده کنید اما اینکه روش های مختلف در این پنل پیامکی چیست را در ادامه با ما همراه باشید.

بعد از تعریف پیامک تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی مهم و تاثیرگذار در کمپین های تبلیغاتی، روش های مختلف برای ارسال پیامک به وجود آمد.
در مرحله اول سامانه پیامکی با امکان ارسال پیامک بر بستر سیم کارتها و با استفاده از دستگاه جی اس ام مودم طراحی و تعریف گردید.

در این روش دستگاه هایی با نام مودم GSM وجود داشت که سیم کارت های معمولی در آن قرار می گرفت و با نرم افزارهای مختلف امکان ارسال پیامک به شماره های مختلف و با تعداد زیاد را به وجود می آورد.
در آن روزگار این روش در نوع خود بسیار مفید و کاربردی بود ولی به مرور زمان اشکالاتی برای آن به وجود آمد. ایرادهایی مانند محدودیت سیم‌کارت‌ها در ارسال به تعداد بالا و همچنین محدود کردن اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای تعداد ارسال پیام در هر دقیقه موجب شد تا نارضایتی هایی به وجود بیاید به دلیل همین ایرادات و بخشی از نارضایتی ها به مرور زمان سامانه جدیدی با محوریت سامانه پیامک مخابراتی به وجود آمد.

سامانه پیامک اینترنتی

بعد از عبور از نسل جی اس ام مودم ها، سامانه پیامک اینترنتی وبا کمک همراه اول به وجود آمد و به صورت کاملا اینترنتی بدون نیاز به سخت افزار خاصی در اختیار کاربران قرار گرفت. در این روش زیر مجموعه هایی از مخابرات با نام اپراتورهای 5000،3000،2000،1000 و 021 به وجود آمد که این قابلیت را داشتند تا بر بستر سرورهای مخابرات بدون نیاز به سیم کارت ارسال پیامک به تعداد زیاد و سرعت بالا را انجام دهند.
در سامانه پیامکی جدید،اپراتور ها زیرساخت هایی برای سایر مجموعه ها فراهم کردند تا بتوانند از مسیر این اپراتورها ارسال پیامک انجام شود. در نتیجه برای دریافت سفارش و ارسال اس ام اس نمایندگی های مجازی را واگذار نمودند و خود از ارتباط مستقیم با مشتری اجتناب کردند.


ضمنا این اپراتورها صرفاً امکان ارسال و دریافت را به صورت کاملا ساده فراهم می کنند و سایر امکانات مانند امکان ارسال زماندار، نظرسنجی و مسابقه پیامکی ، بانک اطلاعاتی و…. صرفا با توجه به توانایی هر نمایندگی ارائه می گردد.

سامانه پیامک سیب اس ام اس یکی از این نمایندگی هاست که از ابتدایی ترین دوره مودم جی اس ام و سپس بعد از آن از طریق سامانه پیامکی خدمات خود را طی سالیان دراز ارائه می‌دهد.

در پنل اس ام اس تبلیغاتی سیب اس ام اس ثبت نام رایگان بوده و صرفاً هزینه هر پیامک که نیاز است، پرداخت می گردد.

مجموعه موج شهر که سیب اس ام اس بر بستر آن امکانات ارسال پیامک تبلیغاتی را فراهم نموده است، ساختاری از تجهیزات فنی و تیم برنامه نویسی را ایجاد نموده که علاوه بر تنوع در ارائه امکانات، کیفیت خدمات هم به طور مطلوب و در سطح اول کشور ارائه می شود.

همچنین در سیب اس ام اس گروهی از مشاوران خبره در حوزه پیامک تبلیغاتی گرد هم جمع شده اند تا سرویس های آنلاین در حوزه فروش و پشتیبانی را با بالاترین کیفیت ارائه دهند.
برخی از امکانات سامانه موجود در پنل ارسال پیامک سیب اس ام اس عبارتند از: ارسال به کد پستی، ارسال به شهرستانها، ارسال به بانک مشاغل ، ارسال به BTS (مشترک های گذر کرده از یک منطقه خاص) ، مسابقه پیامکی و نظرسنجی و …..

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

گروه سیب اس ام اس این آمادگی را دارد تا به صورت آنلاین و تلفنی، به شما کمک کند تا بهترین سامانه پیامکی متناسب با کاربرد خودتان را انتخاب نمایید. برای استفاده از خدمات مشاوره ای می توانید از قسمت ارتباط با ما ، با روش های ارتباطی آشنا شوید .

جذب مشتری

پنل اس ام اس ویژه انتخابات

با نزدیک شدن به روزهای انتخابات و شروع بازه های زمانی مجاز برای تبلیغات ، مشاورین تبلیغاتی راهکارهای متعددی را برای معرفی کاندیدای خود ، انتخاب می کنند و قطعاً با ترکیب بسترها و روش‌های متعدد تبلیغاتی سعی دارند بهترین کمپین جامع برای معرفی کاندیدا واطلاع رسانی اهداف ایشان را برای موفقیت در انتخابات ایجاد نمایند.
یکی از این بستر ها​​ که بسیار مورد استفاده مشاورین تبلیغاتی است که با توجه به بازدهی آن در مقابل هزینه توجیه پذیر می باشد “سامانه پیامک انبوه” است.

یکی از مسیرهایی که می توانید برای تبلیغات انتخابات 1403 در کنار سایر روش های تبلیغاتی استفاده کنید استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخابات 1403 است.
نفوذپذیری بالا در مقابل پایین بودن تعرفه خرید پنل اس ام اس ، را تبدیل به یکی از عناصر ثابت هر کمپین تبلیغاتی نموده است. البته مشاورین تبلیغاتی با مراجعه به سامانه های پیامکی ویژه انتخابات چند موضوع را مورد توجه و اولویت خود قرار می‌دهند تا بهترین سامانه را انتخاب نمایند:

1- کیفیت ارسال
2-پشتیبانی مناسب
3-جامعه مخاطبین و دریافت کنندگان
4-تعرفه پیامک ویژه انتخابات

۱-کیفیت ارسال

سامانه پیامکی سیب اس ام‌اس در مقام اپراتور رسمی مخابرات با تجهیز نمودن سرورهای ارسال خود توانسته است تا زمان ارسال پیامک به دکل های مخابرات را به حداقل برساند.

به گونه ای که بلافاصله با ارسال درخواست از سمت کاربر، درخواست به سرورهای پنل پیامک مخابراتی تحویل داده میشود. در سیب اس‌ام‌اس حتی در زمان های ترافیک بالای ارسال هم صف انتظار ایجاد نشده و پیام ها بلافاصله ارسال انجام میگردد.
حدود ۱۱ سال است اپراتور سیب اس ام اس توانسته کیفیت ارسال خود را در بالاترین رتبه کشور حفظ نماید.

۲-پشتیبانی مناسب

سیب اس ام اس بخش پشتیبانی خود را به سه روش پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی آنلاین و همچنین چت آنلاین تعریف نموده است ، با این سه روش به صورت ۲۴ ساعته امکان ارتباط با پشتیبان های خود در مجموعه سیب اس ام اس وجود خواهد داشت.
پشتیبانی تلفنی : همکاران ما در پشتیبانی تلفنی ،آماده ارائه خدمات با خطوط ویژه ذکر شده در تماس با ما میباشند.
پشتیبانی آنلاین : در پشتیبانی آنلاین نیز همکاران مخصوص ما به صورت ۲۴ ساعته سوال های ثبت شده شما به صورت تیکت را به صورت دقیق بررسی نموده و مشکلات احتمالی و یا سوال های شما را پاسخ می دهند.
چت آنلاین : امکان چت آنلاین نیز در سامانه سیب اس ام اس وجود دارد به گونه‌ای که بلافاصله هر سوالی که از سمت شما مطرح شود ، همکاران ما در بخش چت به صورت بلادرنگ به آن پاسخ می دهند.

۳-جامعه مخاطبین و دریافت کنندگان

یکی از مواردی که در انتخاب پنل اس ام اس ویژه انتخابات مهم است بانک اطلاعاتی و شماره تلفن های مخاطبین هدف می باشد.
شماره به تفکیک شهر: در سیب اس ام اس شماره موبایل های اپراتور ایرانسل و همراه اول به تفکیک همه شهرهای ایران تعبیه شده است. هر کاندیدا می‌تواند به هر شهری که جامعه هدف خود می داند ارسال پیامک منطقه ای ، انجام دهد.
شماره به تفکیک کد پستی : در بانک اطلاعاتی سیب اس ام اس امکان ارسال بر اساس کدپستی نیز وجود دارد و به گونه ای که امکان ارسال به یک منطقه کوچک از یک شهر(به طور مثال اطراف میدان آزادی) نیز فراهم شده است.

شماره به تفکیک مشاغل : علاوه بر شماره شهر ها، بانک اطلاعاتی مشاغل نیز در سیب اس ام اس وجود دارد که امکان ارسال بر اساس حوزه فعالیت مشخص شده است.

ارسال پیامک از روی نقشه : یکی دیگر از قابلیت های سامانه پیامکی سیب اس ام اس این است که می توانید با انتخاب دقیق ناحیه از روی نقشه ی پیامکی ، ارسال پیامک از روی نقشه داشته باشید .

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

۴-تعرفه پیامک ویژه انتخابات

تعرفه گذاری در حوزه پیامک انبوه ، بر اساس تعرفه های اعلامی مخابرات انجام می شود و هر مجموعه با توجه به کیفیت ارسال ، تنوع سرویس های ارائه شده و میزان خدمات پس از فروش، تعرفه هر پیامک را تعریف می کند.
در شرایط انتخابات مجموعه سیب اس‌ام‌اس پکیج ویژه ای را برای کاندیدای محترم در نظر گرفته است که در صورت تمایل می توانید از قسمت تماس با ما با همکاران فروش، ارتباط برقرار نمایید و بهترین پنل ویژه خود را انتخاب کنید

در نهایت همکاران ما در مجموعه بزرگ سیب اس ام اس آماده پاسخ به هرگونه سوال شما پیرامون نحوه ثبت نام ، نحوه ارسال پیامک و نحوه تهیه گزارش از پیام های ارسالی میباشند.

سیب اس ام اس تا پایان انتخابات در کنار شما خواهد بود.

تبلیغات هدفمند

دفترچه تلفن پیشرفته

زمانی که قرار است شما به صورت مستمر برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید اگر نتوانید اطلاعات انها را دسته بندی کنید و به صورت ارشیو نگه دارید برنامه ریزی های شما را برای ارسال پیامک تبلیغاتی بهم خواهد ریخت بنابراین دفترچه تلفن پیشرفته یکی از مهم ترین امکانات سامانه پیامکی است که موجب پیشبرد سریع اهداف تبلیغاتی کسب و کار شما خواهد شد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

دفترچه تلفن پیشرفته یکی از قابلیت های سامانه پیامکی سیب اس ام اس هست که به شما این امکان را می دهد تا شماره های خود را به صورت دسته بندی و مجزا در سایت ذخیره نمایید تا هر زمانی که نیاز داشتید بتوانید به انها ارسال نمایید .
در پنل امکان گروه بندی و جدا سازی مخاطبین فراهم شده است، به طوری که میتوانید مخاطبین گروه اول و مخاطبین گروه دوم داشته باشد و شماره تلفن های همراه هر فرد را در گروه مربوط به خودش ذخیره نمایید .
از دیگر امکان جالب که برای سهولت کاربران عزیز فراهم شده ، وارد سازی به صورت اکسل است، با وجود نرم افزار های حسابداری و crm(مشتری مداری) مختلف در سطح کشور لازم است تا به مخاطبین ذخیره شده در این نرم افزار ها پیامک ارسال شود .
در صورتی که بتوانید از نرم افزار های خود به صورت اکسل یا word خروجی تهیه نمایید، قادر خواهید بود تا با چند کلیک کلیه مخاطبین خود را وارد سامانه نمایید

تحویل داده

گزارش اعلام وضعیت تحویل به گیرنده (DELIVERY) در سیب اس ام اس

با تغییر در سیستم ارتباط با سامانه پیامک مخابرات و ارتقا سیستم تحویل پیام ، امکان اطلاع از گزارش دلیوری اس ام اس یا گزارش تحویل پیام توسط گیرنده فراهم شده است.
با ایجاد ارتباط مستقیم با شبکه ارسال اس ام اس انبوه در مخابرات ، وضعیت اس ام اس های ارسال در قسمت پیامک های ارسالی مشخص گردیده است.

شاید برای شما هم سوال باشد دلیوری پیامک چیست یا گزارش تحویل پیام درخواست شده یعنی چه و چگونه بفهمیم اس ام اس دلیور شده ؟ باید بگوییم با استفاده از گزارش دلیوری شما از وضعیت ارسال اس ام اس ها و اینکه به دست مخاطب رسیده یا نه مطلع خواهید شد این امکان در سامانه پنل اس ام اس بسیار گسترده تر عمل خواهد کرد.

در صورتی که تاکنون از سامانه ارسال پیامک سیب اس ام اس اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی نموده باشید، حتما متوجه شده اید که برخی از پیامک ها به دلایل مختلف ارسال نمی شوند واعتباری نیز از پنل کسر نمی شود.

برای مشاهده گزارش تحویل پیامک و پیام ها و شماره هایی که ارسال به آنها انجام نشده است ، می توان از گزینه “پیام های ارسال نشده” استفاده نمود که در زیر منوی “گزارش پیامک ها” تعبیه شده است.

برای مشاهده دلیل عدم ارسال و وضعیت یک پیام نیز می توان از همین قسمت استفاده نمود. در صورتی که نشانگر ماوس را روی گزینه وضعیت هر پیام ثابت نگهدارید، دلیلی عدم ارسال و پیام ارسال نشده نشان داده می شود.

انواع وضعیت دلیوری پیامک تبلیغاتی

  • ارسال شده
  • ارسال نشده
  • رسیده به آنتن مخابرات
  • رسیده به گوشی مخاطب

چه پیام هایی ارسال نشده و در پوشه ارسال نشده قرار می گیرند؟

  1. شماره هایی که دریافت پیامک تبلغاتی را غیر فعال کرده باشند
    در صورتی که شماره خط اختصاصی شما که با 5000 یا 3000 شروع می شود و به وسیله آن اقدام به ارسال می نمایید ، تبلیغاتی باشد امکان ارسال به شمارهایی که پیام تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند وجود ندارد.
  2. خطای مخابراتی رخ داده باشد
    در صورتی که به هر دلیل در پروسه ارسال، مشکل مخابراتی به وجود آمده باشد ، پیامک ها ارسال نشده و در این پوشه قرار داده می شود. یکی از شایع ترین دلایل ایجاد اشکال مخابراتی “عدم احراز هویت خط ارسال کننده” است که غالبا با تامل حدود 30 دقیقه ای و ارسال مجدد برطرف می شود.
    لازم به ذکر است که با ازای هیچ یک از پیام هایی که در پوشه ارسال نشده قرار میگیرد ، اعباری از پنل کاربری سامانه پیامکی کسر نمیشود.


در این سامانه همزمان بااعلام delivery توسط اپراتور های موبایل، امکان مشاهده آن برای کاربران از طریق پنل مخصوص به خود ممکن گردیده است.