بازاریابی پیامکی و جذب مشتری

جذب مشتری پیامکی

فهرست مطالب

5
(68)

روش‌های تبلیغات گوناگون می‌باشد که با بی احتیاطی ممکن است باعث انتخاب نادرست و تحمیل هزینه زیاد  بدون هیچ گونه بازدهی شود. باید دقت شود بازدهی مناسب از تبلیغ زمانی بدست می‌آید که مخاطبان را درست انتخاب کنید.

هر روزه پیامک های تبلیغاتی زیادی برای گوشی ها ارسال می شود اما بازاریابی پیامکی اثر بخش و موثر است که به صورت هدفمند مخاطبین و مشتریان بالقوه خود را انتخاب کند. پنل اس ام اس این امکانات را برای بازاریابی ارسال پیامک هدفمند در اختیار کاربران قرار می دهد تا موجب جذب مشتری پیامکی گردند.

یعنی برای کسانی تبلیغ ارائه شود که احتمالا نیاز به محصولات یا خدمات شما دارند و در کنار آن دسترسی به خدمات شما داشته باشند. در واقع تبلیغ باید هدفمند باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا روشی هدفمند در تبلیغات را معرفی کنیم.

در هر زمینه کاری فعالیت دارید لازم است مخاطبان در محدوده جغرافیایی خاص با سن و جنسیت و همچنین تخصص مشخص را انتخاب نمایید تا مطمئن باشید تبلیغتان به افرادی می‌رسد که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند .

در نتیجه در ازای کمترین هزینه بیشترین بازدهی را دریافت می‌کنید.

همانطور که می دانید تأثیرگذاری یک تبلیغات ارتباط مستقیم با تداوم و استمرار در اجرای آن دارد. انتخاب یک روش تبلیغاتی پر هزینه باعث می شود تا در صورت استمرار ناچار به صرف هزینه های هنگفت شویم و در غیر اینصورت در بازه ی زمانی کوتاه تری اقدام به تبلیغات کنیم.

به همین دلیل این روزها بیشتر کسب و کارها از سامانه پیامکی و پنل اس ام اس برای جذب مشتری استفاده می کنند تا بتوانند با برنامه ریزی و بودجه بندی صحیح و با یک استراتژی اصولی ، به اهداف تبلیغاتی خود دست یابند.

فراموش نکنید که استفاده مداوم کسب و کارها از پیامک تبلیغاتی، نشانگر میزان تأثیرگذاری این روش تبلیغاتی است. اما سؤال اصلی اینجا است که چه چیزی موجب افزایش بازدهی پیامک می شود؟ به طور کلی استفاده از سامانه پیامکی چه مزایایی دارد؟

دسترسی آزاد به مخاطبان نامحدود

استفاده از پنل اس ام اس به کاربران اجازه می دهد تا مخاطبانی به تعداد سیم کارت های فعال موجود در کشور داشته باشند و علاوه بر این با استفاده از امکانات موجود در پنل بتوانند به اقشار و دسته بندی های مختلف مخاطبان دسترسی داشته باشند.

در سامانه پیامکی کاربران می توانند در دو قالب پیامک متنی و پیام صوتی اقدام به ارسال محتوای تبلیغاتی خود کنند. برای پیامک متنی هر شخصی که دارای سیم کارت فعال و روشن باشد در لیست مخاطبان این روش تبلیغاتی قرار می گیرد. اما پیام صوتی علاوه بر شماره های تلفن همراه، قابلیت ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت شهری را نیز دارد. به این صورت که آوای ضبط شده ی کاربران پس از این که مخاطب جواب تماس را بدهد، برایش پخش می گردد.

سهولت استفاده از پنل اس ام اس

استفاده از سامانه پیامکی به خودی خود، نیاز به دانش و آموزه های خاصی ندارد، سامانه سیب اس ام اس نیز برای رفاه حال کاربران، اقدام به عرضه ی پنل اس ام اس رایگان نموده تا تنها با ثبت نام و ورود اطلاعات امکان استفاده از قابلیت های موجود برای ارسال پیامک تبلیغاتی در دسترس قرار گیرد.

همین موضوع سبب می شود تا کاربران به جای صرف زمان زیاد برای تبلیغات، بتوانند زمان خود را صرف برنامه ریزی هدفمند برای کسب نتیجه ی بهتر کنند. پل ارتباطی میان کسب و کارها و مخاطبانشان در این روش تبلیغاتی یا همان بازاریابی اس ام اس فقط متن پیامک است، در نتیجه نوشتن یک متن خلاقانه به بهتر شدن نتیجه و افزایش بازخورد پیامک تبلیغاتی کمک زیادی می کند.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

قابلیت هدف گیری دقیق مخاطبان

یکی از بهترین مزیت های پنل اس ام اس ، امکان دسته بندی و انتخاب مخاطبان است. برای مثال زمانی که کسب و کاری از بیلبورد تبلیغاتی استفاده می کند، نمی تواند انتخاب کند که این بیلبورد را چه دسته از مخاطبانی مشاهده کنند.

در نتیجه یک هزینه ی کلی برای آن می پردازد که ارتباطی با نوع مخاطبان ندارد. اما هنگام استفاده از سامانه پیامکی که کاربر این قابلیت داده می شود تا بتواند مخاطبان خود را بر حسب منطقه به تفکیک شهر و استان، کد پستی، پیش شماره و بر حسب سن و جنسیت، مشاغل و اصنافی که مخاطب در آن مشغول به کار است انتخاب کند و موجب جذب مشتری پیامکی گردد. تفکیک مخاطبان این امکان را می دهد تا علاوه بر هدف گیری دقیق، از صرف هزینه های اضافی برای تبلیغات خودداری نمود.

مهم تر از همه، هزینه ی کم

در میان راهکارهای تبلیغاتی مانند تبلیغات تلویزیونی، چاپ و پخش تراکت، استفاده از بلیبورد شهری و یا اسپانسرینگ، می توان از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به عنوان تنها روش ارزان تبلیغاتی نام برد که در عین ارزان بودن، تأثیرگذاری و بازدهی بسیار خوبی دارد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، برای تأثیرگذاری بازاریابی ارسال پیامک باید در اجرای آن استمرار و تداوم را ایجاد کرد. کم بودن هزینه تبلیغات باعث می شود تا کاربر بتواند با یک برنامه ریزی درست و محتوای خلاقانه و جذاب، به اهداف تبلیغاتی خود دست پیدا کند.

سامانه پیامکی سیب اس ام اس، همراه شما در مسیر موفقیت

سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی سیب اس ام اس با سالها تجربه در زمینه تبلیغات و بازاریابی پیامکی و افتخار خدمت رسانی به بیش از 300 هزار کاربر فعال حقیقی و حقوقی، توانسته کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد.

یکی از بهترین سامانه های رایگان برای ارسال پیامک تبلیغاتی ، سامانه پیام کوتاه سیب اس ام اس می باشد که تمامی امکانات مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار کاربر می گذارد.

برای ثبت نام در پنل اس ام اس رایگان سیب اس ام اس تنها کافی است تا فرم ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی را پر کنید و به جمع خانواده سیب اس ام اس ملحق شوید.

تیم پشتیبانی تلفنی سامانه پیامکی سیب اس ام اس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همچنین تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه،حتی روز های تعطیل، از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.

021-77943413

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 68

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

4 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!