راه اندازی سامانه پیامکی در 5 مرحله

انتخاب پنل پیامک

نوع سامانه پیامکی را می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید، این سه نوع تعرفه پنل اس ام اس از نظر کیفیت سامانه پیامکی در ارسال اس ام اس کاملا یکسان بوده و فقط تعرفه شارژ هر پیامک متفاوت است .

پنل اس ام اس استارتر با هزینه فعالسازی بسیار پایین و 100 درصد امکانات برای شروع ارسال پیامک تبلیغاتی و کسب وکارهای کوچک می باشد.

پنل های پیامکی ستاره دار مناسب برای افرادی که قصد ارسال پیامک ماهانه دارند .

ثبت نام اولیه

ابتدا باید در صفحه اصلی سایت بر روی گزینه “ثبت نام پنل اس ام اس” کلیک نمایید. تا صفحه ای مشابه با عکس زیر باز شود که در آن اطلاعاتی مانند نام ، تلفن همراه و ایمیل در خواست می شود:

بعد از تکمیل اطلاعات ، باید کلمه ی عبوری را برای خود انتخاب نمایید و جهت اطمینان از صحت کلمه عبور باید عبارت را دو مرتبه وارد نموده و هر دو مرتبه یکسان باشند.
نکته: این کلمه عبور را حتما به خاطر بسپارید ، زیرا از این پس با نام کاربری(تلفن همراه) و همین کلمه عبور می توانید وارد پنل اختصاصی خودتان شوید.

تکمیل ثبت نام

همانطور که در تصویر می بینید ، باید تا پایان ثبت نام 3 مرحله دیگر را پشت سر بگذارید .

یکی از مراحل اصلی آن تکمیل اطلاعات حساب و مربوط به احراز هویت شما می باشد .

تایید شماره موبایل

دراین مرحله صفحه ای مشابه شکل زیر باز خواهد شد و همزمان یک کد چند رقمی به تلفن همراه زمان ثبت نام، به صورت پیامکی ارسال می شود.

بعد از دریافت کد ابتدا آن را در محل مورد نظر وارد نمایید و در ادامه کد امنیتی را که در عکس بالا به صورت سبز رنگ نمایش داده شده است ، در محل مورد نظر وارد نمایید و گزینه “تایید شماره تلفن” را کلیک کنید.
– لازم است اشاره کنیم که این شماره تلفن همراه اعلام شده فقط در پنل ثبت می شود و به هیچ وجه در متن پیامک های تبلیغاتی ارسالی نشان داده نخواهد شد.
بعد از کلیک ، در مرحله آخر ثبت نام، صفحه ای باز می شود که اطلاعات تکمیلی شما در خواست می شود. بعد از تکمیل این صفحه و کلیک بر روی “ذخیره تغیرات” مراحل ثبت نام به طور کامل انجام خواهد شد و شما صاحب یک پنل پیامکی فعال هستید .

تبریک ، ثبت نام شما با موفقیت به پایان رسید !

از این پس در هر ساعتی از شبانه روز می توانید در صفحه اصلی سایت سیب اس ام اس (sibsms.com) گزینه ورود را کلیک نمایید و با نام کاربری و کلمه عبور وارد سامانه(پنل) شخصی خودتان بشوید
نام کاربری : تلفن همراه
کلمه عبور : عبارتی که زمان ثبت نام انتخاب نمودید
البته این نام کاربری و کلمه عبور فقط متعلق به شما بوده و فقط شما به آن دسترسی خواهید داشت و در صورت تمایل می توانید از قسمت تنظیمات آن را تغییر دهید.از این پس در هر ساعتی از شبانه روز می توانید در صفحه اصلی سایت سیب اس ام اس (sibsms.com) گزینه ورود را کلیک نمایید و با نام کاربری و کلمه عبور وارد سامانه(پنل) شخصی خودتان بشوید.
البته این نام کاربری و کلمه عبور فقط متعلق به شما بوده و فقط شما به آن دسترسی خواهید داشت و در صورت تمایل می توانید از قسمت تنظیمات آن را تغییر دهید.

سیب اس ام اس یا بهره گیری از تکنولوژی فنی به روز و متخصصین مجرب ، یکی از بهترین بسترهای ارسال اس ام اس تبلیغاتی را برای کاربران خود فراهم آورده است.

پنل ارسال اس ام اس چیست ؟

پنل یک محیط کاملا آنلاین و اینترنتی است که هیچ گونه نیازی به سخت افزار خاص و حتی نصب نرم افزاری نیز ندارد، محیطی مشابه محیط ایمیل است که بعد از ثبت نام در سیب اس ام اس در اختیار شما قرار می گیرد.

ما در مقاله ی ” پنل اس ام اس چیست ؟ ” به طور مفصل درباره ی چیستی آن و امکانات رایگان تبلیغاتی صحبت کردیم .
در زمان ثبت نام ، نام کاربری و کلمه عبوری از جانب شما انتخاب می شود که می توانید در هر ساعت از شبانه روز بعد از ورود به سیب اس ام اس ، با استفاده از گزینه ” ورود ” و این نام کاربری ، وارد پنل اختصاصی خود شوید و اقدام به ارسال پیامک نمایید.

تغییر کلمه عبور پس از ثبت نام

حتمالا برای شما اتفاق افتاده است که بعد از ثبت نام در پنل پیامک تبلیغاتی متوجه شده اید که بخشی از نام خود ، شماره تلفن و یا سایر اطلاعات شخصی خود را اشتباه وارد نموده اید که در این صورت در پروسه ارسال پیامک با مشکل مواجه خواهید شد.
برای تغییر اطلاعات ، در سیب اس ام اس بخشی به نام “تنظیمات حساب کاربری” تعبیه شده است که در این بخش می توانید اطلاعات شخصی را تغییر دهید.

در صورتی که به هر دلیلی نیاز باشد تا کلمه عبوری که جهت ورود به سامانه پیامکی استفاده می نمایید ، تغییرکند ، می توانید از قسمت تنظیمات استفاده نمایید.
در این مرحله برای امنیت کلمه عبور فعلی از شما پرسیده می شود و سپس کلمه عبور جدید وارد می شود، البته برای اطمینان از درج کلمه عبور صحیح ، نیاز است تا دو بار وارد شود.