ارسال پیامک BTS ایرانسل | اس ام اس دکل BTS ایرانسل

اپراتور ایرانسل روشی را فراهم نموده که بر اساس آن می توان به شماره هایی که در طول دو هفته اخیر از یک منطقه عبور کرده باشند و یا اطراف دکل های ایرانسل عبور کرده باشند، پیامک تبلیغاتی انبوه آنتن bts ارسال نمود.

این امکان در سامانه پیامکی سیب اس ام اس نیز تعبیه شده است و کاربران می توانند با ثبت درخواست های خود به مخاطبین عبور کرده از یک منطقه فارغ از مکان ثبت نام آنها ؛ ارسال پیامک bts داشته باشند.

ارسال اس ام اس دکل ایرانسل صرفا با مخاطبین با موبایل ایرانسل ارسال می شود و باید درخواست ها 24 ساعت قبل از تاریخ ارسال در سامانه پیامکی ثبت شود

ارسال پیامک تبلیغاتی دکل bts ایرانسل به این روش برای حدود 300 شهر از شهرهای کشور فراهم است که در پنل اس ام اس می توانید مشاهده و اقدام به ارسال نمایید.

پیامک bts ایرانسل

پیامک  bts ایرانسل چیست؟

به پیامک هایی که از طریق روش ارسال پیامک از دکل bts ارسال می شود، پیامک bts  ایرانسل می گویند. با استفاده از این روش، می توانید به شماره های سیم کارت ایرانسل که در محدوده مکانی مشخص از یک دکل BTS ایرانسل قرار گرفته اند، ارسال پیامک bts  ایرانسل داشته باشید.

مراحل ارسال پیامک BTS ایرانسل

جهت ارسال پیامک BTS ایرانسل، شما باید یک پنل پیامکی تهیه کنید که از قابلیت ارسال پیامک به دکل BTS ایرانسل پشتیبانی کند. در سامانه پیامکی سیب اس ام اس می توانید به راحتی فرم درخواست ارسال پیامک BTS ایرانسل را تکمیل کرده و درخواست دکل ایرانسل  )پیامک(BTS  خود را ثبت نمایید.

جهت ارسال پیامک BTS ایرانسل، ابتدا باید در سیب اس ام اس ثبت نام نمایید.

ارسال آنتن bts

یکی از روش های پربازده در تبلیغات پیامکی، روش ارسال دکل ایرانسل است. این روش به شما کمک می کند تا افرادی که در یک منطقه حضور داشتند را با کمک اپراتور bts  ایرانسل ارسال نمایید.

دکل های ایرانسل یا همان آنتن BTS ایرانسل در این روش به شما امکان می دهد تا به طور مستقیم با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.

مزایای ارسال پیامک BTS ایرانسل

  • هدفمندی : با استفاده از روش پیامک BTS ایرانسل، می توانید پیامک bts خود را به طور دقیق به مخاطبان هدف خود در اطراف دکل آنتن ایرانسل ارسال کنید و از هدر رفتن هزینه پیامک تبلیغاتی خود جلوگیری کنید.
  • هزینه مقرون به صرفه : پیامک BTS ایرانسل، همانند پیامک تبلیغاتی است و نسبت به سایر روش ها از قیمت پایین تری برخوردار است.
  • اثربخشی بالا: ارسال پیامک BTS  ایرانسل دارای نرخ بازخورد بالایی است و می تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش فروش شما کمک کند.
  • زنده بودن: نسبت به بانک های شماره موبایل منطقه ای که برای چندسال قبل هستند، دکل BTS ایرانسل در این روش از دیتای لحظه ای تر و زنده تری بهره مند است.

موارد استفاده از ارسال پیامک BTS ایرانسل :

  • تبلیغات کسب وکارهای محلی
  • اطلاع رسانی به مشتریان در مورد رویدادها و تخفیفات
  • جذب مشتریان جدید
  • افزایش فروش
  • و …

نکاتی در مورد ارسال پیامک BTS ایرانسل

  1. در حال حاضر این ارسال از دکل bts برای اپراتور ایرانسل فعال است.
  2. در این نوع ارسال پیامک به شماره هایی ارسال می شود که در دو هفته گذشته در محدوده مورد نظر شما حضور داشته اند .
  3. حداقل تعداد ارسال 50 هزار پیامک می باشد.
  4. تعرفه ارسال پیامک طببق نرخ ارسال پیامک می باشد.
  5. در حال حاضر ارسال به برخی از شهر ها فعال شده است که لیست آن داخل پنل قرار داده شده است.
  6. درخواست دکل ایرانسل باید حداقل 24 ساعت قبل از سررسید ارسال اس ام اس ، ثبت شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی bts ایرانسل

این روش راه کاری مناسب جهت هدفمند تر نمودن ارسال پیامک BTS خواهد بود.

همانطور که می دانید ، در ارسال پیامک منطقه ای بر اساس شهر و استان ، آدرس هایی ملاک قرار می گیرد که مخاطبین در زمان ثبت نام سیم کارت ، به اپراتور های موبایل اعلام نموده اند.

گاهی نیاز است تا پیامک به کسانی ارسال شود که در بازه زمانی مشخص ، از منطقه ای عبور کرده اند ، به طور مثال فرض کنید شما تمایل دارید به دانشجویان شاغل به تحصیل در یک دانشگاه پیامک تبلیغاتی دکل ایرانسل ارسال نمایید، طبیعتا نمی توانید از ارسال با شهر و استان یا کد پستی استفاده نمایید، چرا که در این حالت پیامک به کسانی ارسال می شود که آدرس ثبت نامی آنها در اطراف دانشگاه است که لزوما دانشجوی آن دانشگاه نیستند و این شما را از هدفتان دور می کند.

برای حل این موضوع باید از ارسال های مبتنی بر دکل مخابراتی (BTS) استفاده نمایید تا پیامک به کسانی ارسال شود که در طول 2 هفته اخیر از این محل عبور کرده اند و احتمال اینکه دانشجو باشند بسیار بیشتر است.

در سامانه پیامکی سیب اس ام اس این امکان بر روی همه پنل ها فعال شده است، به طوری که کاربر می تواند دکل های خاص را از نقشه آنتن های bts انتخاب و ارسال نمایید.

در این ارسال از آنتن های bts ایرانسل، تعرفه پیامک انبوه ثابت بوده و به طور کلی ارزان تر از ارسال های عادی خواهد بود. در حال حاضر این ارسال برای برخی از شهر ها فعال است و کاربر می تواند به کسانی که در 2 هفته اخیر از این منطقه عبور کرده اند و موبایل آنها به این دکل مخابراتی متصل شده است ، اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایند.

ارسال پیامک BTS برای چه اپراتور هایی است؟

ارسال پیامک BTS فقط به سیم کارت های ایرانسل امکان پذیر است. اگر می خواهید به شماره های همراه اول ارسال پیامک زنده داشته باشید، باید از روش پیامک LBS استفاده کنید.

نتیجه گیری

ارسال پیامک BTS ایرانسل، روشی نوین و موثر برای تبلیغات هدفمند است که می‌تواند به شما در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند. اگر به دنبال روشی مقرون به صرفه و کارآمد برای تبلیغات کسب و کار خود هستید، استفاده از روش ارسال آنتن bts را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امیدواریم این مقاله به سوالات شما در مورد ارسال پیامک BTS ایرانسل  و ارسال bts ایرانسل پاسخ داده باشد.