بازاریابی پیامکی چطور عامل رشد فروش خواهد شد

پیامک جدید

فهرست مطالب

0
(0)

بازاریابی پیامکی در واقع نوعی از بازاریابی ایمیلی است که به اغلب کسب و کارها کمک می کند از طریق سامانه پیامکی ؛ به مخاطبان یا مشتریان خود، پیام های عمومی به شکل انبوه ارسال کنند.
معمولا این گونه از پیام ها به صورت ؛ خطوط جدید ، پیامک های تبلیغاتی ، فروش ، پیشنهادات ، راه اندازی محصولات و… به مخاطبان ارسال می‌شوند. در حال حاضر راه های بسیار زیادی برای تبلیغ کسب و کار وجود دارد اما این روش؛ تا حدودی بازدهی بهتری دارد.
با استفاده از این روش می توانید به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایید و محصولات تان را به آن ها معرفی کنید. بازاریابی به روش پیامک ؛ از طریق پنل اس ام اس انجام می شود و این روش در بین اکثر افراد، محبوبیت زیادی دارد.

روشی ایده آل برای معرفی خدمات و محصولات کسب و کارتان و ایجاد ارتباط و تعامل با مشتریانتان بازاریابی اس ام اسی می باشد بازاریابی پیامک موجب جذب مشتریان جدید می شود و وفاداری و رضایت مشتری های قبلی را نیز فراهم میکند و همین دو عامل وفاداری و رضایت مشتریان باعث افزایش فروش و رشد کسب و کار شما می شود.
بازاریابی از طریق پیامک انبوه؛ حدود 90 درصد بیشتر از روش های دیگر، بر روی مخاطب تأثیر می گذارد زیرا در دنیای مدرن امروزه، بیش از 80 درصد افراد از موبایل یا همان تلفن همراه استفاده می کنند.

مزایای بازاریابی پیامکی

• بازدید بسیار بالا
زمانی که درباره کسب و کار و یا محصولات تان از طریق پیامک تبلیغاتی، بازاریابی می کنید در واقع تعداد زیادی از افراد می توانند آن را ببینند و جذب شوند. البته محتوای پیام هم باید بسیار جذاب باشد تا مخاطبان از خواندن آن، خسته نشوند.


• امکان استفاده هم زمان با دیگر روش های تبلیغاتی
افراد تبلیغ کننده می توانند در کنار روش بازاریابی به صورت پیامکی؛ به راحتی از روش های دیگر نیز استفاده کنند. این روش می تواند نتیجه مطلوب تری به دنبال داشته باشد و در مدت زمان کمتری، تبلیغات تان جواب دهد.


• به صرفه بودن
از جمله دیگر مزایای این روش بازاریابی؛ می توان به کم بودن هزینه خرید پنل اس ام اس آن اشاره کرد. ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای مخاطبان؛ نسبت به سایر روش های بازاریابی، به هزینه کمتری نیاز دارد و فقط کافی است یک پنل اس ام اس خریداری کنید.


• سرعت بالا
بازاریابی پیامکی با سرعت بالای خود؛ به پیشرفت بیشتر در شغل و کسب و کار، تا حدود زیادی کمک می کند. همان طور که می دانید؛ هر چقدر زمان کمتری را برای تبلیغ کردن و بازاریابی صرف کنید، بیشتر می توانید به دنبال ارتقاء کار خود باشید و مخاطبان زیادتری را نیز جذب می کنید.


• امکان معرفی کردن اکثر شغل ها و محصولات
شما می توانید به راحتی با استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی ؛ اکثر شغل ها و یا محصولات خود را به مردم معرفی کنید و یک تبلیغات مفید انجام دهید.


البته بهتر است برای تبلیغ و معرفی؛ از متن های کوتاه و جذاب بهره بگیرید زیرا مطمئنا هر مخاطبی قبل از خواندن به اندازه پیام دقت می کند و اگر خیلی زیاد باشد، نخوانده آن را رد می کند و دیگر نمی توانید از این روش یک نتیجه مطلوب به دست آورید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

نکات مهم برای بازاریابی پیامکی

  • بهتر است در آگهی تبلیغاتی تان از کلمات و جملات ترغیب کننده استفاده کنید زیرا جملات تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان دارد و اگر از آن ها با دقت بهره نگیرید؛ ممکن است به نتیجه مثبتی نرسید.
  • از کلماتی استفاده کنید که به سود مخاطبان باشد تا به شما و کسب و کارتان ، بیشتر اعتماد کنند.
  • سعی کنید در آگهی تان از کلماتی همچون؛ تخفیف و حراجی کمک بگیرید تا افراد بیشتر به خرید مشتاق شوند .
  • به طور معمول پیامک تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که در آن؛ اضافه گویی وجود نداشته باشد و به کادر بندی نیز دقت شده باشد. سعی کنید جملاتی که به کار می برید؛ تکراری نباشند تا مخاطب از خواندن آن ها خسته نشود.
  • از افعال و جملات به گونه ای در متن استفاده کنید که مخاطب دچار سردرگمی نشوند و به راحتی متوجه منظورتان شود.
  • جملات به کار رفته در روش بازاریابی اس ام اسی؛ باید کاملا خوانا باشند.
  • از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا نتیجه بهتری به دست آورید.
  • سعی کنید اعتماد مخاطبان تان را به خود جلب کنید. برای مثال؛ بهتر است در انتهای متنی که نوشته اید شماره تماس و آدرس دقیق محل کارتان را نیز، ذکر کنید.
  • سعی کنید از رقیبان خود سبقت بگیرید و همیشه در کارتان بهترین باشید. در بازاریابی پیامکی بهتر است گاهی اوقات به نحوه کار رقیبان تان هم توجه کنید و به دنبال ایده هایی بهتر از آن ها باشید.
  • تبلیغ تان را به گونه ای بنویسید که متناسب با سلیقه ها و سنین مختلف باشد و همه افراد با خواندن آن، وسوسه به خرید شوند.
  • برخی اوقات از مخاطبان تان بخواهید که در نظر سنجی های شما شرکت کنند و نظرات شان را درباره کالا یا محصولات تان، ذکر نمایند. در نتیجه شما نیز بهتر است از این طریق؛ نقاط ضعف خود را اصلاح کنید.
  • از جوایز و هدایای نفیس کمک بگیرید؛ مثلا در پیامک های تبلیغاتی خود ذکر کنید با خرید 3 کالا، 1 کالای دیگر از ما هدیه بگیرید. یا که از قرعه کشی های مختلفی بهره بگیرید و هر ماه به برندگان؛ جوایز نفیسی اهدا کنید.
  • از تبلیغات دروغین، دوری کنید و به هیچ عنوان سر مشتریان خود کلاه نگذارید. به جای آن سعی کنید در کارتان شفافیت داشته باشید و مخاطبان تان را به مشتریان دائم خود، تبدیل کنید.
  • از مشتریان سابق خود بخواهید که محصول و کالاهای تان را به دیگران نیز معرفی کنند. شما نیز در ازای این کار؛ به آن ها پاداش بدهید و قدردان کارشان باشید.

اگر از روش های بازاریابی پیامکی بهره گرفتید ؛ بهتر است بدانید که این روش بازدهی و جواب بسیار عالی دارد و مطمئنا تمام مخاطبان تان آن را مشاهده می کنند. در این صورت اگر متن و جملات تبلیغ تان مناسب باشد؛ مخاطبان واکنش مثبتی از خود نشان می دهند و از شما حمایت می کنند.
ولی اگر بدون آگاهی و تجربه این کار را انجام دهید ؛ ممکن است دیگران نیز خیلی بی تفاوت از کنار آن بگذرند و نخوانده آن را پاک کنند. در هر صورت سعی کنید به جای استفاده از بازاریابی به روش های قدیمی ؛ سراغ این روش بروید و با توجه به نکات و مطالب ذکر شده، فروش تان را افزایش دهید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!