نکات ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات

انتخابات

فهرست مطالب

0
(0)

با نزدیک شدن به روزهای برگزاری انتخابات، نامزدهای مختلف به دنبال روش‌هایی هستند تا مخاطب‌های زیادی را به خود جذب کنند و بتوانند برنامه‌های انتخاباتی خود را به آن‌ها منتقل کنند. حال این برنامه‌ها می‌توانند اهداف آینده، سخنرانی‌ها، موثرترین شعار انتخاباتی و تبلیغات مختلف باشند.

معمولا این نامزدهای انتخاباتی از روش‌های مختلفی برای این کار استفاده می‌کنند که یکی از موثرترین و قدیمی‌ترین آن‌ها ارسال پیامک انبوه است. معمولا در این روش به افراد مختلفی متن تبلیغات انتخاباتی آماده و جدید ارسال می‌کنند.

با استفاده از امکاناتی که در سامانه پیامکی دارد می توانید به شماره های که پیامک تبلغیاتی را مسدود کرده اند شعار انتخاباتی ارسال کنید و انها را در جریان برنامه ها و اهداف خود قرار دهید.

جهت استفاده از متن‌های آماده انتخاباتی می‌توانید از بانک نمونه پیامک سایت سیب اس ام اس استفاده کنید و برای روش دوم نیز متن‌ ها و شعار انتخاباتی دلخواه خود را سفارش دهید.

پیامک انتخاباتی را چگونه انتخاب کنیم؟

یکی از استراتژی‌های مهم نامزدهای انتخاباتی تبلیغات و دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی است؛ بنابراین اگر پیامک‌های شما به صورت تخصصی و صحیح به دست آن‌ها نرسد، در این صورت نتیجه کافی را از اقدامات خود دریافت نخواهید کرد.

به همین دلیل قبل از انتخاب روش‌های ارسال پیامک انتخاباتی خود، بهتر است روی متن پیام تبلیغاتی خود تمرکز کنید و چند اصول مهم و نکات موفقیت در انتخابات را در نظر بگیرید.

  • بهتر است نام کاندیدای مورد نظر را در اول پیامک ذکر کنید؛ زیرا ممکن است عده‌ای تا آخر متن، پیامک شما را مطالعه نکنند.
  • اگر قصد ارسال پیامک انبوه به گروه خاصی مانند شهر، روستا، اصناف و غیره دارید، حتما نام آن‌ها را ذکر کنید.
  • سعی کنید از پیام‌های کوتاه و صریح استفاده کنید؛ زیرا مخاطبان از خوانده پیام‌های طولانی خودداری می‌کنند.
  • از توهین به کاندیدای دیگر و استفاده از کلمات اغراق‌آمیز خودداری کنید.
  • برای این‌که بخواهید در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید برای دفعات متعدد به آن‌ها پیامک ارسال کنید. البته تعداد پیامک‌های شما نباید آزار دهنده باشند.
  • برای این‌که بخواهید در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید برای دفعات متعدد به آن‌ها پیامک ارسال کنید. البته تعداد پیامک‌های شما نباید آزار دهنده باشند.

روش‌های ارسال پیامک انتخاباتی سیب اس ام اس

سامانه سیب اس ام اس معمولا به چند روش مختلف پیام‌های خود را ارسال می‌کند که در زیر به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

ارسال پیامک دسته‌جمعی از طریق دفترچه تلفن :

در این روش سامانه سیب اس ام اس با استفاده از دفترچه تلفن شما پیامک‌های انتخاباتی برای تمام مخاطبانتان ارسال می‌کند. البته شما در صورت لزوم می‌توانید مخاطبان خود را دسته‌بندی کنید و بر اساس آن‌ها برای هر کدام پیامک جداگانه و متفاوت بفرستید.

ارسال پیامک انتخاباتی بر اساس منطقه :

سامانه سیب اس ام اس، می‌تواند از طریق BTS برای کلیه افرادی که در یک منطقه خاصی از شهر یا روستا زندگی می‌کنند پیامک منطقه ای ارسال کند.

این روش ارسال پیامک انبوه، برای نامزدهای انتخاباتی شهر و روستا مناسب است؛ زیرا در آن می‌توانند تنها به افرادی که در منطقه خود قرار دارند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. شما در این روش برای انتخاب منطقه خود می‌توانید از نقشه یا کدهای پستی استفاده کنید که هر دو روش در سامانه سیب اس ام اس وجود دارند.

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی بر اساس پیش شماره :

اگر قصد دارید به تعدادی از مخاطبان یک شهر پیامک ارسال کنید می‌توانید از روش ارسال پیامک پیش شماره استفاده کنید.

در این روش، پیش شماره‌ها می‌توانند سیم‌کارت‌های اپراتور همراه اول باشند که شما بر اساس میل خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در واقع در این روش امکان تفکیک جامعه مخاطبان وجود دارد و در آن می‌توانید تنها به افراد خاصی پیامک بفرستید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک بر اساس شغل و واحدهای صنفی :

نامزدهای انتخاباتی می‌توانند برنامه‌های تبلیغاتی خود را بر اساس شغل و واحدهای صنفی تفکیک کنند. به طوری که در آن با ارسال پیامک دسته‌جمعی می‌توانند جلسات متعددی برای پزشکان، مهندسین، صاحبین مشاغل صنفی و غیره برگزار کنند تا با حضور آن‌ها بتوانند تبادل نظر کنند.

در حال حاضر سامانه ارسال پیامک گروهی سیب اس ام اس نیز این توانایی را دارد تا برای شما مخاطبانتان را دسته‌بندی کند و بر اساس شغل و واحدهای صنفی به آن‌ها پیامک صوتی تبلیغاتی و متنی ارسال کند.

ارسال پیامک گروهی بر اساس سن و جنسیت :

یکی از قابلیت‌های سامانه سیب اس ام اس این است که مخاطبان شما را بر اساس سن و جنسیت طبقه‌بندی کند و بر اساس آن‌ها پیامک پشت سر هم ارسال کند.

این گزینه می‌تواند برای افرادی مناسب باشد که در سنین مختلف برای خود دغدغه‌های متفاوتی دارند؛ مثلا در آن نامزدهای انتخاباتی می‌توانند یک جلسه را برای جوانان اختصاص دهند و در آن برنامه‌های آینده خود برای آن‌ها بیان کنند.

ارسال پیامک انبوه بر اساس دکل مخابراتی :

نامزدهای انتخاباتی می‌توانند بر اساس دکل مخابراتی اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنند. در این روش تنها سیم‌کارت‌هایی که به دکل مخابرات یک منطقه متصل هستند قادر به دریافت پیامک خواهند بود. در این روش نوع شماره، سن و شغل مخاطب مدنظر نیست. بلکه در آن تنها اتصال به دکل مخابرات از زمان حال تا چند روز گذشته معیار می‌باشد. معمولا به ارسال پیامک بر اساس دکل مخابرات روش ارسال پیامک BTS نیز می‌گویند.

ارسال پیامک جمعی بر اساس شهر و استان :

یکی از شایع‌ترین روش‌های ارسال پیامک انتخابات 1403 استفاده از روش شهر و استان است که در آن می‌توانید نامزدهای انتخاباتی و برنامه‌های آینده آن‌ها را تبلیغ کنید. به طوری که تمام افرادی که در یک شهر یا استان زندگی می‌کنند از حضور نامزد انتخاباتی آگاه شوند و به پیشبرد اهداف آن‌ها کمک کنند.

استفاده از این روش های ارسال پیامک انتخاباتی برای ارسال شعار انتخاباتی اصناف و ارسال متن تبلیغات انتخاباتی اتحادیه نیز کاربرد دارد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!