فرم تعهدنامه 5000

فرم تعهدنامه اپراتور 5000

به استحضار میرساند پیرو اطلاعیه اپراتور همراه اول در خصوص فعالسازی مجدد خطوط خدماتی ، شما می بایست فرم تعهدنامه ای که پیوست همین صفحه شده است را باتوجه به توضیحاتی که ارائه شده تکمیل و ارسال بفرمائید.

لطفا تمامي اطلاعات در فرم، طبق بند هاي ذيل تکميل و ارسال شود:

  • تمامی اطلاعات حقیقی و حقوقی مطابق با سازمان ثبت احوال و سامانه شناسه ملی باشد.
  • اطلاعات به صورت تايپ شده و مطابق با اطلاعات حقیقی و حقوقی ثبت شده در پنل باشد.
  • تمامي صفحات فرم، بر روي سربرگ قرار گيرد.
  • تمام صفحات فرم، داراي امضا و اثر انگشت و مهر و تاریخ و شماره نامه باشد.
  • ثبت آدرس سایت و ایمیل سازمانی الزامی می باشد. (چنانچه فاقد ایمیل سازمانی و سایت هستید، نیاز به تکمیل فرم معرفی نامه ضمیمه شده در پیوست مدارک می باشد. این معرفی نامه می بایست از ارگان بالاتر و وابسته دریافت گردد)
  • اسکن فرم «تعهدنامه خدماتی 1401» با فرمت jpg و ارسال گردد..

دانلود فرم تعهد نامه اپراتور 5000

پس از تکمیل فرم های مربوطه، مدارک را از منوی پشتیبانی پنل کاربری خود ، درخواست های پشتیبانی ، با ثبت تیکت ارسال بفرمائید.

توجه

مراقب متن پیامک ها باشید تا دچار مشکل نشوید

به گزارش ايتنا از خبرگزاري دانشجويان ايران، پيش‌تر عنوان شده بود كه پيام‌هايي كه حاوي واژه‌هايي مانند «نماينده‌ مجلس»، «استانداري» و يا «تاريخ» و برخي واژه‌هاي ديگر هستند از حساسيت برخوردار بوده و شبكه تلفن همراه مانع از ارسال آنها مي‌شود، اما اخيرا علي‌اكبر اوليا – نماينده مجلس شوراي اسلامي – اظهار كرد: «در ارسال پيامك نقص وجود دارد، نمي‌خواهم نام آن را سانسور بگذارم؛ اما بعضا برخي كلمات كه در پيامك وجود دارد باعث مي‌شود آن پيامك ارسال نشود.»

وي افزود: «مثلا اگر كلمه “جلسه” در پيامك وجود داشته باشد آن پيامك ارسال نمي‌شود، من اين موضوع را با وزير ارتباطات مطرح كردم و وزير اعلام كرده كه موضوع دست ما نيست.»

هرچند وزير ارتباطات درباره نقص در ارسال پيامك‌ها به اوليا پاسخ داد: بخشي از اشكالات مربوط به گوشي است چرا كه برخي گوشي‌ها پيامك فارسي را منتقل نمي‌كنند و يا ناقص منتقل مي‌كنند، همچنين برخي گوشي‌ها به دليل وجود ويروس در سيستم ارسال پيامك نقص دارند، براي پيامك‌هاي تكراري نيز كتبا اعلام كرده‌ايم كه هزينه آنها يك بار محسوب مي‌شود.

اما وي توضيحي درباره صحت يا رد موضوع مربوط به ارسال نشدن پيامك با واژه‌هاي خاص نداده است و اظهارات اخير اين نماينده مجلس، سوالاتي را در اذهان مشتركان بوجود آورده است كه ممكن است علت ارسال نشدن برخي از پيامك‌ها وجود چنين كلماتي باشد كه هيچ اطلاع‌رساني در اين باره از سوي مراجع تصميم‌گيري انجام نشده و به نظر مي‌رسد ارائه توضيح در اين باره خالي از لطف نباشد.

تبلیغات

خبر فوری: ارسال فایل اکسل جهت خطوط خدماتی

با توجه به ابلاغیه اپراتور های ارسال پیامک تبلیغاتی وابسته به همراه اول، کلیه خطوطی که تا کنون خدماتی شده اند ( امکان ارسال برای خطوطی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند) ، جهت ادامه استفاده از این امکان، نیاز است تا فایل اکسل جدید مشتریان و مخاطبان خود را تا تاریخ 1396/11/10 به ایمیل mojeshahr105@gmail.com ارسال نمایند.

با توجه به زمان محدود و امکان اختلال در سامانه های همراه اول در روز های پایانی ، لطفا در اسرع وقت نسبت به ارسال فایل های اکسل اقدام نمایید.
لازم به تاکید می باشد که در صورت عدم ارسال فایل های اکسل ، خطوط خدماتی از جانب همراه اول دچار مشکل شده و به خطوط عادی تبدیل وضعیت می شوند.

با تشکر