آیا سوپر مارکت ها هم به پیامک‌ تبلیغاتی نیاز دارند؟ – بخش اول

فروشگاه

فهرست مطالب

0
(0)

با توجه به تغییر فضای کسب و کار و پیدایش هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ که دائماً تعداد زیادی از کالاها و اجناس را با تخفیف های باورنکردنی ارائه می دهند، ادامه فعالیت برای سوپرمارکت های کوچکتر یا به اصطلاح سوپرمارکت های محلی بسیار دشوار شده است و غالباً در رقابت جذب مشتری با هایپر مارکت ها و با مقیاس قیمت، شکست می خورند.
در این شرایط سوپرمارکت های محلی می توانند با استفاده از سامانه های پیامک تبلیغاتی با روش های مختلف بخشی از مشتریان از دست رفته خود را باز جذب نمایند.
در ادامه به چندین روش کاربرد اس ام اس تبلیغاتی اشاره میگردد:

1- ارسال اس ام اس جهت اطلاع رسانی

می توان موجود شدن یک کالای خاص را که برای مدت زیادی در بازار موجود نبود را به اطلاع مشتریان قدیمی رساند تا به واسطه ارسال پیامک، نام فروشگاه و شماره و آدرس دوباره در ذهن مشتریان بازپروری شود و ترغیب شوند تا مجدداً به فروشگاه مراجعه نمایند.
البته پیش از آن نیاز است تا در طول فروش روزانه شماره همه مشتریان را توسط یک نرم افزار فروش و یا حتی به صورت کاغذی جمع آوری نمایید

2- اس ام اس تبلیغاتی جهت اعلام کالای تخفیفی

شاید یک سوپرمارکت محلی نتواند مانند هایپر مارکت ها تعداد زیادی از کالاهای خود را در تخفیف قرار دهد ولی میتواند یک کالای خاص را با تخفیف بسیار زیاد (حتی کمتر از قیمت خرید) ارائه نماید، به گونه ای که مشتریان با اطلاع یافتن از قیمت برای مراجعه به فروشگاه ترغیب شوند و به واسطه حضور مشتری، سایر کالاها نیز به فروش برسد.
در این مرحله می‌توان از سامانه پیامک برای اطلاع رسانی میزان تخفیف در کالای یاد شده به مشتریان قدیمی و حتی سایر افراد ساکن در یک منطقه استفاده نمود.
سامانه پیامکی سیب اس ام اس این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید به یک منطقه خاص حوالی فروشگاه خود ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید

در بخش دوم مقاله که در روز های آینده بیان می شود، سایر روش های ممکن برای استفاده از سامانه پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری بیان می شود.

3-ارسال اس ام اس جهت اقدامات مشتری مدارانه

می توانید بعد از هر خرید با استفاده از اس ام اس از مشتری خود بابت خرید از فروشگاه شما تشکر نمایید تا خاطره خوب از مجموعه شما در ذهن مشتری بماند.

همچنین می توانید بعد از مدت زیادی که از عدم حضور و غیبت مشتری می گذرد با استفاده ازارسال پیامک و با استفاده از جملاتی همچون” دلتنگتان هستیم” نام فروشگاه را در ذهن مشتری حک نمائید.

حتی می توانید در صورتی که مشتری مانده بدهی به فروشگاه دارد آن را با استفاده از اس ام اس یادآوری نمایید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

4-ارسال پیامک جهت تبلیغات

می توانید در یک منطقه از شهر یا محل به تمامی افرادی که در آن منطقه ساکن می باشند اس ام اس منطقه ای ارسال نمایید و با درج تلفن و آدرس آدرس خود را معرفی کنید تا در آینده مشتری با مشاهده تابلوی شما با فروشگاه احساس نزدیکی کندو جهت مراجعه به فروشگاه ترغیب شود .

سامانه پیامکی سیب اس ام اس با گردآوری امکانات زیادی در حوزه اس ام اس تبلیغاتی و گروهی، شامل ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک گروهی ارسال اس ام اس بر اساس جنسیت با اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و .. قابلیت های فراوانی را برای فروشندگان محلی فراهم آورده است.

سامانه پیامک سیب اس ام اس با سابقه ی حدود ۱۰ ساله و با بهره گیری از نیروهای متخصص، بستر مناسبی را جهت ارسال پیامک و خدمات پیامکی فراهم آورده است ، کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت SIBSMS.COM و یا تماس با شماره های قرار داده شده در بخش ارتباط با ما از امکانات چگونگی استفاده از آن مطلع شوند .

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!