کاربرد سامانه پیامکی برای دفاتر بیمه

بیمه

فهرست مطالب

0
(0)

سامانه پیامکی این روزها در نقش مهمی در فعالیت های روزمره ی مشاغل خدماتی به عهده دارد. یکی از این مشاغل خدماتی، شرکت های بیمه هستند که در ادامه به بررسی کاربرد پنل پیامکی برای شرکت های بیمه و ارائه راهکارهای مناسب جهت ارسال پیامک تبلیغاتی برای دفاتر بیمه خواهیم پرداخت.

بازاریابی شرکت های بیمه از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک انبوه یکی از بهترین راهکارها برای بازاریابی و جذب مشتریان است. هزینه ی منطقی و معقولانه ی خرید پنل پیامک در مقایسه با بازدهی مناسب آن، باعث می شود تا در صنف کاری بتوان از سامانه پیامکی برای بازاریابی استفاده کرد.

دفترهای بیمه نیز دائماً به دنبال جذب بیمه گذارهای بیشتر هستند و سامانه ارسال پیامک این امکان را به آنها می دهد تا بتوانند از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام به جذب مشتریان جدید کنند.

انواع پیامک تبلیغاتی بیمه

از آنجایی که بخش عمده ی بیمه ها اجباری نیستند و مشتریان باید با میل خود اقدام به استفاده از شرایط بیمه کنند، شرکت های بیمه نیاز بیشتری به تبلیغات خواهند داشت. به همین دلیل یک پیامک تبلیغاتی خوب برای دفاتر بیمه باید دارای محتوای تأثیرگذار و انگیزه بخش باشد.

معمولاً در زمینه ی کارهای خدماتی چون مشتری در قبال پولی که پرداخت می کند کالایی تحویل نمی گیرد، بازاریابی کمی دشوارتر می شود. به همین دلیل یکی از بهترین راهکارها، انگیزه دادن در کنار ارائه خدمات است. سعی کنید پیامک تبلیغاتی شما حاوی محتوای تأثیرگذاری باشد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

چند نمونه از محتوای پیامک تبلیغاتی دفاتر بیمه:

چرا بیمه عمر؟ بیمه ی عمر تنها مدل بیمه ای است که حق بیمه های پرداختی شما از بین نمی رود. جهت مشاوره با شماره های ** تماس بگیرید.

ارزش بیمه عمر را باید از کسی پرسید که پس از بازنشستگی، به کار جدید فکر می کند. از حالا به فکر آینده باشد. نمایندگی بیمه کد*

با بیمه ی زندگی، بدهی را برای بازماندگان نگذاریم. بیمه ی ****

اینها تنها بخش کوچکی از محتویات پیامک تبلیغاتی هایی بود که مخاطب با خواندن آنها ترغیب به خرید خدمات بیمه می شود. با کمی دقت و برنامه ریزی و تولید محتوای دقیق جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، قطعا بازخوردهای خیلی خوبی خواهید گرفت.

اعلام امتیازات شرکت بیمه از طریق پنل اس ام اس

گاهاً ممکن است شرکت بیمه ی شما در بازه های زمانی خاصی اقدام به اعمال تخفیف ها و مواردی از این دست کند. این زمان ها برای مشتریان بسیار مهم است و همین موضوع باعث می شود تا اعلام آن به مشتریان از واجبات باشد.

در این هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک یکی از بهترین ابزارهای پیش رو برای اطلاع رسانی به مخاطبان جهت استفاده از مزایای شرکت بیمه است. پنل اس ام اس به شرکت بیمه این اجازه را می دهد تا به صرف هزینه و وقت کم بتوانید تعداد مناسبی مشتری جدید را به مجموعه ی خود اضافه کنید.

ارسال پیامک اطلاع رسانی بیمه

یکی از کاربردی ترین استفاده های سامانه پیامکی برای شرکت های بیمه، استفاده از آن به منظور ارسال اس ام اس یادآوری و اطلاع رسانی ها است. برای مثال اغلب شرکت های بیمه از ارسال پیامک برای موضوعاتی نظیر اعلام سررسید بیمه مشتریان خود، معرفی خدمات جدید بیمه ای، یادآوری مهلت پرداخت اقساط بیمه و مسائلی از این دست استفاده می کنند.

علاوه بر این موضوعات، امکاناتی برای راحتی بیشتر کاربران سامانه پیامکی در نظر گرفته شده که از طریق آنها می توانید اقدام کنید به ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت، ارسال منطقه ای ، ارسال به مشاغل و اصناف و همچنین ارسال پیامک گروهی به مخاطبانی که در پنل پیامک خود معرفی کرده اید.

از دیگر امکانات پنل اس ام اس که اهمیت زیادی برای شرکت های بیمه دارد، منشی پیامکی است. منشی پیامکی این امکان را به دفاتر بیمه می دهد تا اطلاعاتی که از قبل در پنل خود برنامه ریزی کردند به صورت خودکار به مشتریان ارسال گردد.

برای مثال مشتری با ارسال عدد 1 به شماره ی سامانه پیامکی شما، لیست تعرفه های شما را از طرف منشی پیامکی به صورت خودکار دریافت می کند .

در انتها باید گفت در این که امروزه استفاده از اس ام اس تبلیغاتی امری رایج شده شکی نیست، اما در این میان کسب و کارهایی پیروز می شوند که با استفاده از یک سامانه پیامکی معتبر همچون سیب اس ام اس از این امکانات بیشترین استفاده را ببرند.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!