سامانه پیامکی چیست و انواع آن به چه صورت است؟

بررسی

فهرست مطالب

0
(0)

آیا می دانید سامانه پیامکی یا پنل پیامکی چیست و چه روش هایی دارد ؟ پنل پیامکی یک برنامه تحت وب مانند جیمیل است که با وارد شدن به مرورگر می توانید از محیط آن برای ارسال پیامک های تبلیغاتی استفاده کنید اما اینکه روش های مختلف در این پنل پیامکی چیست را در ادامه با ما همراه باشید.

بعد از تعریف پیامک تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی مهم و تاثیرگذار در کمپین های تبلیغاتی، روش های مختلف برای ارسال پیامک به وجود آمد.
در مرحله اول سامانه پیامکی با امکان ارسال پیامک بر بستر سیم کارتها و با استفاده از دستگاه جی اس ام مودم طراحی و تعریف گردید.

در این روش دستگاه هایی با نام مودم GSM وجود داشت که سیم کارت های معمولی در آن قرار می گرفت و با نرم افزارهای مختلف امکان ارسال پیامک به شماره های مختلف و با تعداد زیاد را به وجود می آورد.
در آن روزگار این روش در نوع خود بسیار مفید و کاربردی بود ولی به مرور زمان اشکالاتی برای آن به وجود آمد. ایرادهایی مانند محدودیت سیم‌کارت‌ها در ارسال به تعداد بالا و همچنین محدود کردن اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای تعداد ارسال پیام در هر دقیقه موجب شد تا نارضایتی هایی به وجود بیاید به دلیل همین ایرادات و بخشی از نارضایتی ها به مرور زمان سامانه جدیدی با محوریت سامانه پیامک مخابراتی به وجود آمد.

سامانه پیامک اینترنتی

بعد از عبور از نسل جی اس ام مودم ها، سامانه پیامک اینترنتی وبا کمک همراه اول به وجود آمد و به صورت کاملا اینترنتی بدون نیاز به سخت افزار خاصی در اختیار کاربران قرار گرفت. در این روش زیر مجموعه هایی از مخابرات با نام اپراتورهای 5000،3000،2000،1000 و 021 به وجود آمد که این قابلیت را داشتند تا بر بستر سرورهای مخابرات بدون نیاز به سیم کارت ارسال پیامک به تعداد زیاد و سرعت بالا را انجام دهند.
در سامانه پیامکی جدید،اپراتور ها زیرساخت هایی برای سایر مجموعه ها فراهم کردند تا بتوانند از مسیر این اپراتورها ارسال پیامک انجام شود. در نتیجه برای دریافت سفارش و ارسال اس ام اس نمایندگی های مجازی را واگذار نمودند و خود از ارتباط مستقیم با مشتری اجتناب کردند.


ضمنا این اپراتورها صرفاً امکان ارسال و دریافت را به صورت کاملا ساده فراهم می کنند و سایر امکانات مانند امکان ارسال زماندار، نظرسنجی و مسابقه پیامکی ، بانک اطلاعاتی و…. صرفا با توجه به توانایی هر نمایندگی ارائه می گردد.

سامانه پیامک سیب اس ام اس یکی از این نمایندگی هاست که از ابتدایی ترین دوره مودم جی اس ام و سپس بعد از آن از طریق سامانه پیامکی خدمات خود را طی سالیان دراز ارائه می‌دهد.

در پنل اس ام اس تبلیغاتی سیب اس ام اس ثبت نام رایگان بوده و صرفاً هزینه هر پیامک که نیاز است، پرداخت می گردد.

مجموعه موج شهر که سیب اس ام اس بر بستر آن امکانات ارسال پیامک تبلیغاتی را فراهم نموده است، ساختاری از تجهیزات فنی و تیم برنامه نویسی را ایجاد نموده که علاوه بر تنوع در ارائه امکانات، کیفیت خدمات هم به طور مطلوب و در سطح اول کشور ارائه می شود.

همچنین در سیب اس ام اس گروهی از مشاوران خبره در حوزه پیامک تبلیغاتی گرد هم جمع شده اند تا سرویس های آنلاین در حوزه فروش و پشتیبانی را با بالاترین کیفیت ارائه دهند.
برخی از امکانات سامانه موجود در پنل ارسال پیامک سیب اس ام اس عبارتند از: ارسال به کد پستی، ارسال به شهرستانها، ارسال به بانک مشاغل ، ارسال به BTS (مشترک های گذر کرده از یک منطقه خاص) ، مسابقه پیامکی و نظرسنجی و …..

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

گروه سیب اس ام اس این آمادگی را دارد تا به صورت آنلاین و تلفنی، به شما کمک کند تا بهترین سامانه پیامکی متناسب با کاربرد خودتان را انتخاب نمایید. برای استفاده از خدمات مشاوره ای می توانید از قسمت ارتباط با ما ، با روش های ارتباطی آشنا شوید .

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!