ارسال پیامک انبوه بدون محدودیت | اس ام اس انبوه (Bulk sms)

اگر قصد ارسال پیامک انبوه را دارید و میخواهید همین اکنون کمپین ارسال اس ام اس انبوه خود را راه بیندازید، این راهنما مناسب شماست!

ارسال پیامک رایگان

چگونه ارسال پیامک انبوه داشته باشیم؟

اولین قدم برای ارسال پیامک انبوه، تهیه سامانه پیامک انبوه است تا بتوان با استفاده از آن به لیست انبوهی از شماره موبایل های طبقه بندی شده پیامک خود را ارسال نمایید. با ثبت نام در سامانه پیامکی سیب اس ام اس می توانید بصورت قدم به قدم طبق ویدیو های آموزشی عمل کرده و پیامک انبوه خود را ارسال نمایید.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری کمتر کسی پیدا می شود که گوشی همراه نداشته باشید. امروزه همه کارها به خصوص کارهای بانکی تنها با یک برنامه نرم افزاری در گوشی به راحتی انجام می شود همین نشان می دهد با ارسال پیامک انبوه برای گروهی از افراد هدفمند موجب حفظ تعامل و ارتباط بیشتر شما با مشتری می شود.

هر فرد با رسیدن پیامک کمتر از چند ثانیه پیامک را باز میکند و در صورت متوجه نشدن حتما در اولین فرصت پیامک ها را میخواند.

اگر ارسال پیامک انبوه شما بدون هدف هم باشد ممکن است مخاطب به یک مشتری احتمالی تبدیل شود علاوه بر این ارسال اس ام اس انبوه به علت ارزان بودن قیمت هر پیامک نسبت به سایر روش های تبلیغاتی هزینه مقرون به صرفه ای دارد.

تست پنل اس ام اس

گزارش ارسال پیامک

با یک کلیک، گزارش کامل وضعیت پیامک انبوه ارسال شده را دریافت کنید و آن را تجزیه تحلیل نمایید.

ثبت سفارش ارسال پیامک

مدیریت پنل پیامکی بسیار آسان است و می توانید در کمتر از چند دقیقه، بیش از 100 هزار اس ام اس انبوه ارسال کنید.

به روز ترین بانک شماره موبایل

کامل ترین و بروز ترین بانک شماره موبایل بصورت تفکیک شده بر اساس مناطق، مشاغل، کدپستی، پیش شماره و …

ویدیو آموزشی اس ام اس انبوه

بیش از 2 ساعت ویدیو آموزشی ارسال اس ام اس انبوه و نکات کار با پنل اس ام اس جهت ارسال انبوه

ثبت نام فوری
قبلا عضو شدم

هزینه ارسال پیامک انبوه چگونه است ؟

هزینه ارسال پیامک انبوه نکته ای نیست که کسب و کارها به ان توجه نکنند اتفاقا بسیاری از کسب و کارهای تازه تاسیس شده و بسیاری از سازمان ها ارگان ها به دنبال راه کم هزینه ای برای ارسال پیام کوتاه انبوه نسبت به سایر روش تبلیغاتی که هزینه های گرانی دارند هستند.

ارسال اس ام اس انبوه  نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار ارزان و به صرفه تر است در کنار کمتر شدن هزینه ارسال پیامک انبوه حتما به خدمات و پشتیبانی سامانه پیامکی که برای ارسال پیامک انبوه انتخاب میکنید دقت داشته باشید تا به شما در رسیدن هدف کمک کننده و تاثیرگذار باشند.

مراحل ارسال پیامک انبوه در سیب اس ام اس

خرید پنل پیامکی

طرح مورد نظر را برای خرید پنل پیامکی انتخاب کنید

ثبت ارسال پیامک انبوه

سفارش ارسال خود را ثبت کنید و پس از تکمیل ارسال گزارش آن را دریافت کنید

ثبت نام اولیه

شماره موبایل خود را در قسمت ثبت نام فوری وارد کنید

تکمیل اطلاعات و شارژ حساب

پس از تکمیل حساب، یک خط اختصاصی هدیه و شارژ رایگان دریافت کنید

👆تصاویری از محیط پنل اس ام اس هنگام ارسال پیامک انبوه. جهت تماشای تصاویر بالا در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید.

ارسال پیامک انبوه چیست؟

بازاریابی از طریق اس ام اس انبوه یک استراتژی Bulk sms با استفاده از پیامک متنی تلفن همراه است که برای برقراری ارتباط تجاری با مشتریان استفاده می شود. از آنجایی که تبلیغات پیامکی دارای دسترسی سریع و شخصی برای تعامل با مخاطبین است، استفاده از آن در مسیر بازاریابی فرصتی مناسب برای تقویت روابط و افزایش فروش است.

تنها روش قانونی و در دسترس ارسال پیامک  انبوه مسیرهای اپراتور های تبلیغاتی کشور می باشد، این اپراتور ها از زیر ساخت های سروری و ساختاری مخابرات کشور برای ارسال پیامک استفاده می کنند. تعدادی اپراتور مرکزی در کشور وجود دارد که با شماره های مختلف ولی با پیش شماره‌های مشخص ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ ارسال های خود را انجام می دهند.
سیب اس ام اس به عنوان نماینده رسمی این اپراتورها اقدام به جذب مخاطب و ارائه سرویس ارسال پیامک انبوه نموده است . سیب اس ام اس تلاش دارد تا با ارائه سرویس های متناسب با امکانات فراوانی را در عین سهولت و کاربرپسند فراهم آورد.

استراتژی درست از بازاریابی پیامکی منجر به جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قدیمی میگردد اما برخی از کسب و کارها با استفاده از اس ام اس بمبر موجب کاهش بازخود تبلیغات انبوه خواهند شد.

سوالات متداول

ارسال پیامک انبوه منسوخ نشده و هنوز هم به عنوان یک روش موثر در تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌شود.

اما باید در نحوه اجرای کمپین تبلیغات پیامکی انبوه خود حتما از کارشناسان این حوزه راهنمایی بگیرید.
کارشناسان سامانه پیامکی سیب اس ام اس همه روزه بصورت رایگان از طریق تماس تلفنی به شما در ایجاد یک ارسال اس ام اس انبوه پربازده مشاوره خواهند داد.

همانطور که گفته شد در طول روز ساعاتی با اهمیت بالاتر برای ارسال پیامک انبوه وجود دارد که میتواند بازدهی به مراتب بالاتری را برای افراد به دنبال داشته باشند؛ میتوانید با ثبت ارسال های زماندار، پیام های خود را به گونه ای ثبت کنید تا در ساعات مناسب،زمانی که حتی به پنل دسترسی ندارید،پیامک به صورت خودکار به گیرندگان مورد نظرتان ارسال شود.

الف) در زمان ارسال پیامک در بازه ی زمانی صبح باید به این نکته توجه داشت که زمان ارسال پیامک نباید خیلی زود باشد چرا که ممکن است دریافت کنندگان پیام خواب بوده و با صدای پیام تبلیغاتی شما بیدار شوند که این امر میتواند تصویر ذهنی نامناسبی از برند شما در ذهن افراد تشکیل دهد،بنابراین توصیه میشود ارسال پیامک در بازه ی زمانی صبح را به بعد از ساعت 10 موکول کنید.

ب) ارسال پیامک در بازه ی زمانی ظهر میتواند در ساعت 14 الی 17 صورت بگیرد که افراد عمدتا از محل کار خود خارج شده اند و زمان چک کردن تلفن های همراه خود را دارند.(البته ساعات کاری جامعه ی هدف بسته به ماهیت کسب و کار متفاوت بوده و این ساعات میتواند متغیر باشد)

ج) ارسال پیامک در بازه زمانی عصر و شب یکی از تاثیرگذار ترین زمان ها برای ارسال پیامک تلقی میشود؛چراکه افراد عموما از محل کار به خانه برگشته و در حال استراحت هستند و زمان کافی برای چک کردن و وارد شدن به لینک های ارسالی را دارند،این بازه ی زمانی یکی از زمان های داغ تبلیغاتی و پررقابت محسوب میشود؛ بهترین زمان های پیشنهادی که طبق آمار، بیشترین بازدهی را به دنبال داشته اند ساعات 20 الی 23  میباشد که ارسال پیامک در ساعات مذکور میتواند تجربه ی زیبایی از یک بازخورد پیامکی را به دنبال داشته باشد.

یکی از مواردی که کسب وکار ها ازآن شاکی هستند، عدم دریافت بازدهی در هر مرحله از فرستان پیامک انبوه است.

در صورتی که این دسته از کاربران در مجموع 2000 پیامک انبوه ارسال کرده اند. زمانی می توانید بازدهی بالایی را برای ارسال پیامک انبوه خود انتظار داشته باشید که بیش از این تعداد پیامک ارسال کنید. هر چه تعداد sms انبوه که ارسال می کنید انبوه باشد، نرخ تبدیل و میزان بازدهی شما افزایش می یابد.

محبوب ترین روش های ارسال پیامک انبوه

شما می توانید برای ارسال پیامک انبوه از سایر امکانات و روش های ارسال پیامک استفاده کنید در اینجا چند نمونه از روش های ارسال پیامک انبوه را برای شما معرفی میکنیم.

1- ارسال پیامک انبوه بر اساس منطقه ای

در این روش از ارسال اس ام اس انبوه به شماره های یک شهر یا یک استان حتی با استفاده از نقشه می توانند اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنند.

2- ارسال پیامک انبوه با فایل اکسل

خیلی از افراد در فایل های اکسل شماره های کاربران و مشتریان خود را جمع اوری میکنند در این روش ارسال پیامک از اکسل باید فایل حاوی اطلاعات را در پنل کاربری دانلود کنید تا به تمام شماره های موجود در فایل اکسل اس ام اس انبوه ارسال شود.

3- ارسال پیامک انبوه از طریق دکل lbs

ارسال پیامک LBS به این صورت است با انتخاب یک مختصات و محدوده خاص می توانید برای افرادی که در آنجا وارد یا خارج می شوند یا در آنجا تردد میکنند اس ام اس انبوه ارسال کنید.

4- ارسال پیامک انبوه بر اساس مشاغل

در ارسال پیامک اساس مشاغل می توانید برای گروه خاصی از افراد که در یک شغل و صنف هستند که به خدمات و محصولات شما نیاز دارند پیامک ارسال کنید.

5- ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در این روش از ارسال sms انبوه شما با انتخاب کد پستی یک منطقه به شماره های موجود درآن منطقه پیامک انبوه ارسال میکنید.

7- ارسال پیام بصورت تماس صوتی

ارسال پیامک صوتی یکی از روش های جذاب جهت بازاریابی و اطلاع رسانی به مشتریان است که می توانید آوای صوتی را در پنل اس ام اس بارگذاری کنید تا بصورت تماس صوتی انبوه برای شماره های موبایل و تلفن های ثابت ارسال شود .

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

پیامک انبوه مناسب چه کسب و کارهایی است ؟

ارسال پیامک انبوه برای کسب و کارهایی که نیاز دارند تا به طور منظم برای مشتریان خود اس ام اس ارسال کنند یا برای اطلاع رسانی با آنها در ارتباط باشند نظیر شغل های خرده فروشان، آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی ، بانک ها، شرکت های مسافرتی و ….بسیار مناسب و کاربردی است.

کاربرد ارسال پیامک انبوه

ارسال sms انبوه برای هر فرد یا کسب و کاری متناسب با نیاز او کاربرد و هدف متفاوتی دارد ولی به طور مشخص چند هدف و کاربرد کلی برای همه افراد در ارسال اس ام اس انبوه وجود دارد.

  • ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر با مشتری برای حفظ و ماندگاری مشتری
  • اطلاع رسانی مرتبط با شغل خود
  • نظرسنجی و برگزاری مسابقه
  • بازاریابی و فروش و رشد بیشتر