تبلیغات پیامکی هوشمندانه در استان گلستان

تبلیغات پیامکی استان گلستان

فهرست مطالب

4.7
(53)

تبلیغات از هر نوعی،خصوصا تبلیغات پیامکی همواره کارنامه ی خوبی در استان گلستان از خود به جای گذاشته؛بنابراین امروز در کنار شما هستیم تا به آموزش نکات مربوط به ارسال پیامک تبلیغاتی در این منطقه ی استراتژیک بپردازیم.

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی سیب اس ام اس با معرفی و آشنایی شیوه های آزموده شده در امر تبلیغات،چالش های پیشروی شما را پیش بینی خواهد کرد.

امکانات و قابلیت هایی که سامانه پیامکی برای تبلیغات در گرگان دارد موجب می شود تا تبلیغات شما از سامانه پیامک گرگان به صورت هدفمند باشد و به رشد ، توسعه برند و افزایش درامد کسب و کا شما کمک کننده باشد.

برای اینکه هرچه زودتر از امکانات سامانه پیامکی بهرمند شوید،میتوانید از طریق لینک ثبت نام رایگان به جمع خانواده سیب اس ام اس ملحق شوید.

سامانه پیامکی چیست؟

به عبارت ساده؛ سامانه پیامکی بستری برای تبلیغات و اطلاع رسانی میباشد.

سامانه پیامکی سیب اس ام اس با فراهم کردن زیرساخت های لازم و ارائه انواع روش های ارسال های پیامکی،بهینه سازی محیط کاربری و… در کنار شما خواهد بود تا پکیج کاملی از یک برنامه تبلیغاتی را در خدمت شما قرار دهد.

  • پشتیبانی آنلاین از 8 الی 23 همه روزه حتی روز های تعطیل
  • دسترسی به بانک شماره‌ های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • ارائه خدمات وب‌سرویس پیامکی
  • قابلیت ارسال اس ام اس حاوی لینک
  • طراحی سه پنل؛رایگان یک ستاره و دو ستاره یا قیمت ها و تعرفه های متنوع

و…

تنها نمونه ای کوچکی از قابلیت های پنل پیامکی رایگان شما خواهد بود.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

بانک شماره پیامک استان گلستان

بانک شماره های موجود مربوط به استان گلستان که متشکل از به روزترین گزارش ارائه شده توسط مخابرات است،با قابلیت های متنوع ارسال پیامک ترکیب شده و تجربه دلپذیری از تبلیغات پیامکی استان گلستان را برایتان در پی خواهد داشت.

قابلیت های ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای و اطلاع رسانی از طریق کدپستی،دکل های ایرانسل،پیش شماره ها و مشاغل واصناف قابل دسترسی هستند.

تبلیغات پیامکی استان گلستان به سبب توریستی بودن و داشتن جاذبه های گردشگری فراوان میتواند بازخورد خوبی نسبت به هزینه تبلیغاتی شما داشته باشد.

ارسال پیامک بر اساس محل زندگی

کدپستی های 49671،49391،48791،48991،49681،49491 نمونه از کدپستی های استان گلستان بوده که از مناطق پر مخاطب در ارسال های پیامکی محسوب میشوند.

برای ثبت این نوع ارسال پیامک تنها کافیست 3 تا 5 رقم ابتدایی کدپستی منطقه مورد نظر را وارد سامانه کرده و بعد از دریافت دیتا،ارسال را ثبت کنید.

به عنوان مثال برای ارسال پیامک در شهر قم بر اساس کد پستی شهر قم با پنل پیامک قم می توانید به شماره هایی از کد پستی37131 تا 37491 است پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

ارسال پیامک به رهگذران

یکی دیگر از قابلیت های مورد استفاده در تبلیغات پیامکی استان گلستان مربوط به ارسال به رهگذران میباشد.

بر اساس این نوع ارسال که تحت عنوان ارسال  bts ایرانسل شناخته میشود، به راحتی میتوانید به تمامی کسانی که طی 2 هفته اخیر در منطقه ی مورد نظر شما رفت و آمد داشتند، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید.

تبلیغات پیامکی استان گلستان،مخصوصا تبلیغات با استفاده از دکل های ایرانسل به سبب اینکه رهگذران یک منطقه ی توریستی را مورد خطاب قرار میدهد،میتواند بازدهی و کارایی مناسبی را به دنبال داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

021-77943413

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد شرکت کنندگان 53

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!