کاربرد سامانه پیامکی برای فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه

فهرست مطالب

0
(0)

ارسال پیامک این روزها به عنوان یکی از رایج ترین و مؤثرترین روش های تبلیغاتی شناخته می شود که مورد استفاده مشاغل و کسب و کارهای مختلف قرار می گیرد.

افزایش تعداد مخاطبان در این روش تبلیغات که تحت عنوان ارسال پیامک انبوه شناخته می شود باعث مقرون به صرفه تر شدن هزینه های تبلیغات می شود. در واقع می توان گفت استفاده از سامانه پیامکی برای مشاغل بزرگ جز لزومات تبلیغاتی به شمار می آید.

فروشگاه های زنجیره ای نیز از آن دسته مشاغلی هستند که با تعداد زیادی از مشتریان روزانه در ارتباط هستند. بازاریابی پیامکی، اطلاع رسانی ها، لیست محصولات جدید و معرفی شعبات جدید از جمله مزیت های استفاده ی فروشگاه های زنجیره ای از سامانه ارسال پیامک هستند.

در ادامه با بررسی کاربرد پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای، راهکارهایی برای استفاده هدفمند این فروشگاه ها از سامانه پیامکی ارائه خواهیم کرد.

کاربرد اس ام اس تبلیغاتی برای فروشگاه های زنجیره ای

اساس و پایه ی کار فروشگاه های زنجیره ای بر روی تعداد فروش بنا شده است. به این معنی که معمولاً سعی می کنند اجناس را با قیمت کمتر ارائه دهند تا تعداد بیشتری از آنها را به فروش برسانند. این موضوع شاید اولین دلیل استفاده ی زیاد این فروشگاه ها از پیامک تبلیغاتی باشد.

فروشگاه های زنجیره ای از پنل اس ام اس برای ارسال منظم و هدفمند پیامک تبلیغاتی و یا ارسال پیامک صوتی استفاده می کنند. به گونه ای که بخش عمده ای از مشتریان این مجموعه ها از طریق بازاریابی پیامکی جذب می شوند.

علاوه بر این فروشگاه های زنجیره ای مدام در حال گسترده تر شدن، چه از لحاظ تعداد شعب و چه از لحاظ محصولات، هستند. سامانه ارسال پیامک ، گزینه ی مناسبی به منظور معرفی محصولات و شعبات جدید و اطلاع رسانی هایی از این قبیل برای این کسب و کارها است. به همین دلیل فروشگاه های زنجیره ای برای رفع این نیازها به سراغ ارسال اس ام اس تبلیغاتی رفته و اینگونه ارتباط خود را با مشتریان حفظ می کند.

سامانه پیامکی چه امکاناتی را برای کاربران در نظر گرفته است؟

تبلیغات و بازاریابی پیامکی امری رایج است. اما در این بین کیفیت تبلیغات و میزان هدفمندی تأثیر مستقیمی بر روی بازخورد آن دارد. اولین موضوعی که باید دقت داشته باشید این است که از یک سامانه پیام کوتاه معتبر استفاده کنید.

یک پنل اس ام اس معتبر با داشتن پشتیبانی قوی و امکانات مناسب گام های اولیه تبلیغات و بازاریابی را برای کسب و کارهای مختلف بر می دارد و به آنها کمک می کند که روز هدفشان تمرکز کنند.

ارسال پیامک انبوه

پنل پیامکی به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی و با صرف هزینه ای معقولانه و مناسب با تعداد زیادی از مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. کاربر سامانه ارسال پیامک می تواند محتوای تبلیغاتی خود را در موضوعات مختلف (معرفی، اطلاع رسانی، اخبار، تخفیف و ….) در قالب پیامک انبوه به مخاطبان خود ارسال نماید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

ارسال منطقه ای اس ام اس

یکی از کاربردی ترین امکانات سامانه پیام کوتاه، امکان ارسال اس ام اس بر اساس منطقه مخاطبان است. کاربر سامانه می تواند محتوای تبلیغاتی خود را به تفکیک آنتن BTS ایرانسل، شهر و استان، کد پستی و پیش شماره ارسال نماید.

این قابلیت به فروشگاه های زنجیره ای کمک می کند تا بتواند با هدف گیری دقیق تر مخاطبان خود، از هزینه های اضافی تبلیغات اجتناب کنند.

منشی پیامکی

پنل اس ام اس قابلیتی را برای پاسخگویی خودکار پیامک های ورودی (پیامک هایی که مخاطبان ارسال می کنند) در نظر گرفته که به آن منشی پیامکی گفته می شود. در صورتی که بخواهید به صورت خودکار پاسخ پیامک مشتریانتان ارسال شود، باید منشی پیامکی را فعال کنید. برای مثال مشتریان فروشگاه های زنجیره ای می توانند با ارسال متن خاص به شماره ی اختصاصی پنل پیامکی شما، اقدام به دریافت آدرس شعبات، تاریخ تخفیف های استثنایی و مسائلی از این دست کند.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!