ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی

سیم کارت

فهرست مطالب

4.6
(49)

بسیاری از افراد و کسب و کارها برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از سیم کارت های شخصی و معمول استفاده کرده اند تا بتوانند علاوه بر ارسال به خطوط آزاد به شماره هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتیشان را مسدود کرده اند هم ارسال پیامک داشته باشند.

اما پس از ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی خود دیدند که سیم کارت هایشان مسدود و غیر فعال شده است.

در سال 1398 سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی ، محدودیت هایی را برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت های شخصی درنظر گرفته است.

بر طبق این قانون ( قانون مجازات ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی ) امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با سیم کارت شخصی وجود ندارد.

اگر در این مقاله به دنبال راه حل و روش ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی هستید ما چند پیشنهاد سریع در همین ابتدای کار داریم :

با توجه به قانون سرسختانه 500 پیامک در روز برای هر سیم کارت شخصی اولین راه حل این است که در روز کمتر از این مقدار پیامک ارسال کنید . ویا از چندین سیم کارت متعدد استفاده نمایید .

اگر برای ارسال پیامک انبوه نیاز به یک دستگاه دارید باید از دستگاه مودم GSM استفاده کنید .

اگر قصد ارسال پیامک انبوه با سیم کارت دارید ( یعنی بیش از 500 پیامک در روز ) باید به این نکته توجه کنید که فقط در صورتی که شخص از اپراتورهای تلفن همراه مجوز داشته باشد مجاز به انجام این کار است و یا اینکه کلا میبایست از پنل های ارسال پیامک انبوه استفاده نمایند.

با وجود راه اندازی و فعال بودن سرویس 800 در تمامی اپراتورها و استفاده اشخاصی که تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند از این سرویس ، افرادی به منظور عبور از این فیلتر ، اقدام به ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی کرده اند .

متاسفانه ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی به دلیل مزاحمت های ایجاد شده ،  شاکیان زیادی را در پی داشته است . در واقع همین امر موجب پیدایش قانون منع ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی شده است.

تا الان بیش از 300 هزار شماره تلفن همراه به دلیل ارسال پیامک انبوه مسدود و غیر فعال شده اند که علاوه بر این مسدودی مشمول جرایم سنگین نیز شدند و فقط در صورت عدم وجود شاکی ، این افراد می توانند جهت رفع مسدودیت خطوط خود اقدام کنند.

محدودیت ها و عواقب ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی

  • عدم امکان ارسال پیامک بیش از 500 عدد به صورت روزانه در تمامی اپراتورهای تلفن همراه
  • محدودیت تعداد ارسال و تعداد صفحات مجاز برای ارسال پیامک ( نهایتا تا 4 صفحه )
  • مسدود شدن سریع خطوط به محض ارسال بیش از 500 تا در روز و لغو برقراری تماس تلفنی و حتی دریافت پیامک
  • جریمه های سنگین و پیگیری های طولانی مدت و جدی برای رفع مسدودیت خطوط
  • امکان ایجاد مزاحمت و امکان پیدایش شاکیان خصوصی و متعدد
  • عدم اطمینان دریافت کنندگان پیامک به برند شما و عدم اطمینان از امنیت و صحت پیامک در مخاطب
  • پرداخت هزینه بالاتر نسبت به خطوط تبلیغاتی ارائه شده توسط اپراتورها ( سرشماره پیامکی )
  • امکان فراخوانده شدن به مراجع قضایی در صورت تکرار تخلف ارسال بیش از 500 تا پیامک
  • و …
تبلیغات با پنل اس ام اس

استفاده از سامانه ارسال پیامک انبوه به جای سیم کارت شخصی

یکی از اهدافی که افراد به جای استفاده از پنل اس ام اس به سراغ ارسال پیامک انبوه با سیم کارت می آیند، دسترسی سریع ارسال پیامک و عدم ارسال پیامک به خطوطی است که دریافت پیامک های تبلیغاتیشان را مسدود کرده اند. 

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

بهتر است بدانیم که سامانه های ارسال پیامک انبوه با ارائه خطوط خدماتی و ارائه امکاناتی مثل : ارسال پیام صوتی این امکان را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد تا بتوانند به شماره های گیرنده مسدود هم ارسال پیامک داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ارسال پیامک به بلک لیست را مطالعه فرمایید .

از دیگر مزایای استفاده از پنل پیامکی به جای ارسال انبوه با سیم کارت عدم محدودیت تعداد صفحات ارسال پیامک به یک شماره، نسبت به ارسال های سیم کارتی است. با استفاده از سامانه پیامکی شما مجاز به ارسال پیامک تا  7  الی 10 صفحه در هر ارسال هستید.

یکی دیگر از علت های تمایل افراد به ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی تصور پرداخت هزینه کمتر نسبت به خرید پنل اس ام اس یا سایر روش های تبلیغاتی است. در صورتی که با توجه به جرایم سنگین و پرونده های قضایی که در پی دارند این تصور اصلا عاقلانه و صحیح نیست.

علاوه بر این استفاده از پنل های پیامکی بار حقوقی و هزینه مالیاتی در پی ندارد و مشترکین این سامانه ها با اطمینان خاطر اقدام به ارسال پیامک می کنند. تنها بار مالیاتی، پرداخت 9% مالیات برای خرید پیامک انبوه است.

یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از پنل پیامکی، دسترسی به بانک شماره های ارسال پیام منطقه ای و انواع ارسال های انبوه و اختصاصی است. در ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی، شخص ارسال کننده میبایست دیتایی را برای ارسال انبوه از منابع معتبر و نامعتبر جمع آوری کند که کاری طاقت فرسا و زمان بر است ، در صورتی که با استفاده از سامانه پیامکی دسترسی کاملی به این دیتا خواهد داشت.

نتیجه گیری:

هرکاری ابزار خودش رو داره !!!!!

برای اینکه از نتایج خوبی در روند اجرای اهدافمان برخوردار شویم نیازمند به کارگیری ابزار متناسب با هدف موردنظر است، سامانه پیامکی یکی از انواع ابزار های تبلیغاتی است که این امکان را به مشترکین خود می دهد تا علاوه بر ارسال پیامک به گیرنده مسدود و استفاده از سر شماره های متفاوت برای ارسال پیامک، هیچ ترسی از مسدود شدن خطوط و سیم کارت و پرداخت جریمه های سنگین نداشته باشند و با کسب مشاوره از کارشناسان سامانه با اطمینان خاطر اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی نمایند.
ما درکنارتان هستیم تا با اطمینان اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید.
برای دریافت مشاوره می توانید از طریق چت آنلاین از ساعت 8 صبح تا 11 شب با کارشناسان سامانه در ارتباط باشید

02177943413

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد شرکت کنندگان 49

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

2 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!