ارسال پیامک به قم از طریق پنل اس ام اس قم

پنل اس ام اس قم

فهرست مطالب

4.9
(40)

قم دومین قطب مذهبی کشور عزیزمان ایران است و به یمن وجود بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (ع) و مسجد جمکران در بیشتر فصول سال گردش گرهای مذهبی بسیاری رو به خود جذب می کند.

از تفرجگاه های این استان میتوان به کوه خضر نبی واقع در حاشیه شهر که عبادگاهی قدیمی منسوب به حضرت خضر نبی (ع) در آن قرار دارد اشاره کرد. دریاچه نمک و دریاچه حوض سلطان (در حاشیه بزرگراه قم – تهران) هم از جاذبه های طبیعی این استان به شمار می رود.

با ارسال پیامک های تبلیغاتی از پنل پیامک قم گردشگران را به دیدن جاذبه های دیدنی و مقدس در شهر قم دعوت کنید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک به قم :

ارسال پیامک تبلیغاتی ، اطلاع رسانی و … از زمان پیدایش بازاریابی پیامکی در میان صاحبان کسب و کار ها، ادارات و موسسه ها و آموزشگاه ها کاربردهای بسیار زیادی داشته است.

سامانه پیامکی سیب اس ام اس این امکان را برای شهر قم و سایر شهرهای این استان فراهم نموده که به نمونه هایی از کاربردهای این سامانه سامانه سیب قم اس ام اس اشاره خواهیم کرد.

ارسال پیامک های تبلیغاتی، اطلاع رسانی و … از زمان پیدایش بازاریابی پیامکی در میان صاحبان کسب و کار ها، ادارات و موسسه ها و آموزشگاه ها کاربردهای بسیار زیادی داشته است.

کاربرد سامانه پیامکی قم

سامانه پیامکی سیب اس ام اس این امکان را برای شهر قم و سایر شهرهای این استان فراهم نموده که به نمونه هایی از کاربردهای این سامانه اشاره خواهیم کرد.

ارسال پیامک به قم، جهت جذب دانشجویان رشته های علوم دینی به دلیل وجود مراکز آموزش عالی و حوزه های علمیه فراوان با توجه به سطح فرهنگی بسیار مذهبی در این استان، تاثیر بسزایی داراست.

استان قم به دلیل قرار گیری در میان استان های صنعتی ایران (تهران – اراک – اصفهان ) شامل شاه راه های متعددی جهت دسترسی به نقاط مختلف کشور است و نقش پررنگی در حمل و نقل و ارتباطات و بازرگانی ایفا می کند و شامل انواع پایانه های مسافربری و حمل و نقل است که مسلما ارسال پیامک های اطلاع رسانی در این پایانه ها کاربرد بسیار زیادی دارد.

وجود کارگاه های قالیبافی، سوهان پزی،  انگشترسازی و معادن متعدد در این استان ازجمله موارد تاثیر گذار در پیشرفت صنعت در این استان اند. ارسال پیامک به قم جهت جذب نیروی کار و تبلیغات برای فروش محصولات تولید شده از جمله کاربرد های پنل اس ام اس قم است.

انواع مشاغل بومی و غیر بومی و مشاغل عمومی همانند سایر شهرها، نیز با انتخاب پنل اس ام اس قم ، در این استان جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی اطلاع رسانی و درون سازمانی ادارات ، بانک ها و … درحال استفاده می باشند.

همچنین با سامانه پیامکی تبریز ، سامانه پیامک گیلان ، سامانه پیامک اصفهان و سامانه های پیامکی سایر شهرهای کشور می توانید به معرفی مشاغل بومی و غیر بومی آن استان بپردازید.

تعداد شماره های ثبت شده مشترکین اپراتورهای تلفن همراه

پنل اس ام اس قم ، حدود 764000  شماره همراه اول و   403000  شماره ایرانسل را جهت ارسال پیامک به شهرهای مختلف این استان از جمله : قم، سلفچگان، جعفریه، قنوات و … را به کاربران سامانه سیب اس ام اس ارائه می دهد تا صاحبان کسب و کار در این استان و حتی کل کشور بتوانند به راحتی با استفاده از پنل اس ام اس قم در این سامانه به هر منطقه ای در این استان ارسال پیامک داشته باشند.

ارسال پیامک به قم  با فیلترهای سامانه پیامکی سیب اس ام اس:

سامانه پیامکی سیب اس ام اس با ارائه فیلترهای متعدد با امکان انتخاب تعداد دلخواه مخاطب به کاربران خود، ساده ترین و موثر ترین راه تبلیغات و اطلاع رسانی را از طریق ارسال پیامک در اختیار کاربران استان قم قرار می دهد. از جمله این فیلترها:

  • ارسال به کل یک استان
  • ارسال به شهر مورد نظر
  • ارسال به کدپستی دلخواه

(در این سه مورد کاربران می توانند پیش شماره مدنظرشان را هم به فیلتر انتخابی اضافه کنند)

  • امکان انتخاب منطقه مدنظر از روی نقشه ( ارسال پیامک از نقشه )
  • امکان استفاده از دسته بندی مشاغل در هر استان
  • ارسال بر اساس آنتن bts  ایرانسل به مناطق دلخواه

امکان ارسال پیامک همزمان به چند شهر یا چند منطقه، امکان ارسال پیامک همزمان به هردو اپراتور، امکان ارسال بر اساس جنسیت از دیگر امکانات ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته در این سامانه می باشد.

استان یزد نیز به دلیل اینکه شهر تاریخی است توریست بسیاری دارد و میتواند با استفاده از امکان دکل lbs و سایر امکانات سامانه پیامک یزد برای توریست و شهرای یزد پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کند.

انتخاب تعرفه مناسب با بودجه دلخواه:

علاوه بر انتخاب منطقه دلخواه، عدم نیاز به نیروی انسانی همانند سایر روش های قدیمی، عدم محدودیت به زمان و مکان و شرایط آب و هوایی و سرعت ارسال پیامک ، انتشار تبلیغات و اطلاع رسانی ها که از مزایای استفاده از پنل ارسال پیامک انبوه است.

هزینه آن ها نیز از موارد مورد تامل در انتخاب روش مناسب است. سامانه سیب اس ام اس با درنظر گرفتن انواع مختلف بودجه ها، پنل های متعددی را از نظر تعرفه مناسب ارسال پیامک با کیفیت و امکانات کاملا یکسان در اختیار کاربران خود  قرار میدهد تا با توجه به نیاز خود و تعداد موردنظر اقدام به خرید پنل اس ام اس داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه های سامانه ارسال پیامک سیب اس ام اس می توانید به صفحه محاسبه هزینه پیامک مراجعه کنید.

جهت دریافت مشاوره تلفنی و ارتباط با کارشناسان سامانه از طریق شماره تلفن های  35102020-011 و 77943413-021 با ما تماس بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد شرکت کنندگان 40

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

4 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!